|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit er wel een drum op? Klinkt alsof iemand onder stroom staat en een tamboerijn vasthoud. O wacht, hoor nu iets meer. Nope niet geheel mijn smaak. Heeft wel een sfeertje. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: |
|
Heb me er vandaag nog om kapot gelachen, is me allemaal net ff wat té trui. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik in Almere ken maar 1 zwartplaag... [Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-11-2008 21:47] |
|
Wil je muilperen? |
|
quote: Om een of andere reden vind ik dit erg grappig om te lezen. |
|
Gelukkig, ben ik niet de enige ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 :') die track van infernal desecration heeft trouwens wel wat, lekker sfeertje vooral! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-11-2008 23:11] Je moeder. |
|
Ik vind het trouwens wel goed klinken |
|
Qua opnamegeluid en muziek lijkt het wel erg op Lugubrum´s Gedachte en Geheugen. "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
een nederlandse bandnaam en tapetitel en dan op een nederlands forum in t engels posten... wat een apen |
|
XD signature |
|
quote: inderdaad, lijkt er enorm veel op! hahaha verder kon de muziek mij niet bekoren, maargoed... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het geluid had iets beter gemogen verder wel erg gave zang. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Black metal jonge, niet te geloven. Wat een ellende. Heervader, Heimdalls Wacht en Zwartplaag. En dan de boel op tape uitbrengen. Waaaaaaarom.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Omdat het kan? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Snap sowieso niet waarom men iets op zo'n inferieur format wilt uitbrengen.. |
|
nou simpel, om mensen die het geen fuck interesseert voor miskopen te behoeden Je moeder. |
|
Was al bang dat men hier de produktie te clean zou vinden, gelukkig is dat niet zo... :D Verder: Sorhin box and new Ofermod are now in stock, as well as more Noevdia releases. Behexen / SW split coming soon on lp, pic and cd. |
|
Sorhin???? signature |
|
quote: Is er al bekend wanneer de Hekel tape op mcd uitkomt? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:O ja: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/1408962 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-11-2008 16:02] |
|
Zwartplaag - 'Haatstorm' cd Nu verkrijgbaar. 1. Intro 2. Forgotten tower of the moon 3. Countess of blood 4. Nachtkwaad 5. Last stronghold of eternal hate 6. Imperial death march 7. Winds of desecration and lust 8. Den plaag geleden 9. Haatstorm 10. Outro [Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 11-02-2010 18:49] |
|
Helmsdeep? |
|
Hoe staat het met die Mordaehoth plaat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |