|
Auteur: |
|
|
Zojuist nog naar 'Song To The Siren' geluisterd toevallig. Erg mooi nummer wel maar eigenlijk ook het enige wat ik van hem ken. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 03-11-2008 22:31] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
morgen eens checken, jeff buckley is geweldig maar wist niet eens dat zn pa ook muziek maakte Je moeder. |
|
Und? |
|
ah een hippie. Fuck the world and fuck you |
|
nee jong, een homo signature |
|
quote: oja kut, donderdag dan Je moeder. |
|
irritante zeikmuziek, zijn zoon daarentegen.... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
+1 quote: nouja, vandaag dan Je moeder. |
|
Wat een fantastische muzikant! Mijn moeder had een 5-cd box van deze man gekocht en ik heb hem helemaal gedraaid. De eerste plaat is echt folk, daarna wordt het steeds experimenteler. Vanaf Happy Sad vind ik het echt interessant worden, jazzy en broeierig. Lorca fascineert me echt, dat die plaat in 1970 is gemaakt! Het openingsnummer greep me gelijk: Die sfeer doet me denken aan Scott Walker op zijn laatste twee albums: The Drift en Bish Bosch. |
|
quote: Nu je het zegt! Heeft er inderdaad wat van weg. Die plaat maar eens opzoeken. Thanks voor de tip, is de rest van zijn latere werk ook zo als dit trouwens? |
|
quote: De opvolger van Lorca (Starsailor) gaat schijnbaar nog verder in de jazz/avant-garde, die ga ik snel eens opzoeken. Daarna is hij ineens de gladde soulkant opgegaan en in 1975 overleed hij door een overdosis heroine. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-10-2013 14:14] |
Index / Muziek algemeen |