|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad ja, 2 euro voor een pisbekertje Dommelsch, maarja ik kan er over zeuren wat ik wil. Ik drink het toch. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-01-2009 11:05] |
|
quote:Helaas kon ik dat niet beoordelen wan waar ik stond was er amper wat uit te halen. Het geluid, en het verdere optreden, van Kreator was wel heel goed vond ik. |
|
Ach, ik stond gister gewoon lekker bij een Rammstein tribute band bij het plaatselijke podium XD [Dit bericht is gewijzigd door F0UT op 24-01-2009 12:38] |
|
Ook alleen Kreator gezien kwam om 21.05 binnen, dat de supportacts niets waren gaf Mille zelf al aan in interviews, dus extra laat vertrokken. De setlist vond ik minder dan in 2005 en 2007, en ze moesten inderdaad de set nog beter inspelen. Podium presentatie met schermen en doeken leek wel wat op Maiden. |
|
quote: Heeft hij dat echt ergens gezegt over zijn support acts? |
|
kwamen binnen tijdens caliban...was wel te doen... Kreator heb ik ooit beter zien spelen, maar t was een leuke avond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: In de Aardschok van januari/februari 2009 geeft hij tijdens zijn interview aan dat ze zelf ook liever andere supportacts wilden, Legion of the Damned. Maar die zijn op tour met Amon Amarth. In Amerika is wel een goed package nl. Exodus en Behemoth, maar het gaat erom welke band zich op het juiste moment zich het beste kan inkopen bij een grotere band. |
|
Mille heeft niet gezegd dat de voorprogramma's niks waard zijn, alleen dat hij liever wat meer thrash-gerichte bands mee had genomen. Hij spreekt zich zelfs positief uit over Caliban. Zelf heb ik Emergency gate niet gezien en vond ik Eluveitie nog wel redelijk te pruimen, ondanks dat ik totaal niet van folk metal houd. Caliban vond ik echt dramatisch, met hooguit 2 aardige songs en bar slechte cleane zang. Kreator was dan wel weer geweldig, al was het 2 jaar geleden met Celtic Frost nog net wat beter. Maar ik heb me er weer uitstekend mee vermaakt, wat een geweldige band. |
|
Hierbij nog wat foto's van vrijdagavond. Emergency Gate Eluveitie Caliban Kreator De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Eluveitie zonder twijfel toch wel de betere support. Kreator gewoon bruut |
|
als archeoloog moest k toch wel ontzettend hard lachen om het filmpje op het projection screen...tering wat was dat fout! hoog manowar gehalte haha... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik kwam pas later, dus heb de voorprogramma's gemist. Het geluid van Kreator vond een beetje tegenvallen, ik vond het nogal dof klinken. Verder heb ik me wel vermaakt. Wel een beetje teveel bier gedronken. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Alleen Kreator gezien. Was wel leuk, maar het spat er niet meer vanaf. Niet echt strak, die andere gitarist staat er hele optreden als een zoutzak bij, setlist matig (niks van Coma of Souls bijv maar wel een paar nummers uit de mindere Kreator tijd), die filmpjes op de achtergrond waren ronduit om te lachen ('mach kaput was euch kaput macht'hahaha). Positief was dat Mille (er is geen betere) en Ventor er zelf wel nog helemaal voor gaan op de buhne. Kortom een aardig concert avondje. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote:die andere gitarist is idd echt net een zoutzak...net alsof ie zich helemaal rot verveelde op dat podium... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
Caliban is vet, fuck die Mille. Fuck the world and fuck you |
|
Emergency Gate was om te janken zo slecht. De Melkweg was ook nog zo goed als leeg toen ze al tegen het einde van de set liepen, gelukkig, en wij binnen kwamen. Eluveitie liet weten met een man minder te zijn maar het leek gvd wel een andere band... erg erg jammer. Caliban kwam best lekker over. Het sluit niet aan bij Kreator maar leuk gebruk van licht e.d. Kreator zelf heerschde uiteraard de pan uit. Nu weer fijn last van mijn nek. Ik heb gvd zelfs geklapt dus ik zal ze toch wel echt leuk vinden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Zijn die ook allemaal zo slecht/niet/teveel belicht? |
|
Ach ja :D doe het maar eens na in een donkere concertzaal denk niet dat je de eerste keren direct goede foto's zult hebben. En bij concerten is flits niet toegestaan dus krijg je al gauw wat donkere of vage foto's helaas. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Been there done that en daarom laat ik het ook over aan de mensen die er wel kaas van gegeten hebben of er de juiste spullen voor hebben |
|
quote: Doet dat dan zou ik zeggen, maar ga dan niet anderen afzeiken. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
quote:Tut tut tut tut... Had ik je dan moeten ophemelen? Denk het niet he? Zulke erbarmelijke fotos moet je gewoon voor jezelf houden. Als je er dan toch voor kiest om ze online te publiceren en zeker als je dat zelf ook nog middels het plaatsen van een link ernaar gaat aanprijzen dan loop je het risico dat je er commentaar op krijgt wat nu dus ook gebeurt. Dat jij niet tegen kritiek kunt dat is volledig jouw probleem en niet het mijne. edithoer: ik zie net op je site dat je Tim ook tot je medewerkers rekent. Die heeft voor mij ook weleens gefotografeerd en ik vind hem een van de beste concertfotografen van ons land. Stuur die dan voortaan en hou je zelf bezig met schrijven van de stukken. Schrijver + fotograaf per zine is bij veel zalen vrij standaard op een gastenlijst hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-01-2009 10:21] |
|
quote: Haha, wat een slechte foto's. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |