IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metallica / Queensryche 5 november Groenoordhal Leiden
attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 05-11-2008 12:41 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

20 jaar jaar geleden alweer...gvd, word ik nu echt zo oud?

Een uur Queensryche (met een onbeschoft goed geluid) en daarna dik twee uur Metallica (met een knetterhard geluid). Slechts 30 gulden toen

Toch een extreem memorabele show, met old school 'special' effects bij Metallica: de ontploffende Vrouwe Justitia en de half naar beneden kletterende lichtbalk.

Waar blijft de tijd? Toen al vulde Metallica zalen met meer dan 10.000 man...nu komen ze in het kleinere Ahoy' terug. En dan te bedenken dat de 'organisator' dezelfde is

10.10.1942 - 20.11.2011

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2008 13:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. wat is je punt nu? Moet daar nu een speciaal topic over? Metallica topic 1273647654

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-11-2008 13:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Pikt traantje weg.
Queensryche heerschte die dag de pannen van het dak, ja.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 05-11-2008 14:49 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

JAAA queensryche speelde Metallica zwaar van de mat....

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-11-2008 16:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Is het concert vanavond al? Wanneer was de voorverkoop dan?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2008 16:57 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Heen!

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-11-2008 16:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 november 2008 16:57 schreef MetalJan het volgende:
Heen!

Shit, geen kaartje....

Boeiender

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 05-11-2008 17:22 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

* zucht* ...good old memories...Dit was mijn 1e metal concert ever, ik ging toen hoofdzakelijk voor Queensryche, was ik toen helemaal weg van, Metallica vond ik toen ook erg goed en een gaaf decor, vond 't alleen jammer dat je tijdens 't optreden zag dat ze vrouwe Justitia opbouwden waardoor 't voorspelbaar werd dat 't bij een bepaald nummer in elkaar zou storten...
't concertkaartje heb ik toen nog heel lang bewaard

mokka
Usericon van mokka
Posted 05-11-2008 17:24 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

ik ben ook naar deze tour geweest maar dan in Belgie!
wat een vet podium toen

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com