|
Auteur: |
|
|
Who gives a fuck? Die tijd is voorbij! Maar ja, ahoy is dan ook wel een gigantische KUTZAAL. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 05-11-2008 13:20] The trend is dead. |
|
Dit kan toch ook wel in het gewone Metallica topic [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 05-11-2008 13:22] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik gok dat dit een reactie is op dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3035782 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tering, wat is dit een nostalgiestukje zeg. Mijn eerste kennismaking met suicidal tendencies, Megadeth de enige keer dat ik ze ooit live zag en dat ik Dave zn stem vond aan te horen, en Metallica.... Bij de gedchte alleen pink ik alweer ettelijke tranen weg. |
|
Het was om te janken? |
|
Ook geweest toen. Georganiseerde busreis. Mooi dronken thuisgekomen hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik was er ook bij. Heb de hele terugreis naar Enschede in een bagagerekje van de trein liggen slapen |
|
|
|
quote: Je vergeet nog een supportact bij dat concert:Diamond Head, een van Lars zijn favoriete NWOBHM bands. Het was geen slecht optreden, maar ik heb ze wel eens beter gezien, overigens had Jason toen pas zijn haren kort. En Ahoy heeft altijd een beter geluid dan de galmbak Brabanthallen of IJsselhallen. |
|
Iemand die ook naar Ahoy gaat 30 maart? Ik zoek nog vervoer richting zuiden... Natuurlijk betaal ik mee. [edit] sorry ik zie nu het juiste Ahoy topic pas...) [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-02-2009 19:58] Bla |
|
Ik kan me nog herinneren dat ik op de terugweg bijna verongelukte door een of andere wazige harrie die opeens haaks van de linkerbaan schaarde over de weg heen... Verder was Metallica toen nog echt leuk, en dit was inderdaad een gave line-up... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
[bla] [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 03-02-2009 20:03] Bla |
|
quote: je lult |
|
quote: Er staat mij ook niks bij van dit voorprogramma (het is menig jaar terug) [Dit bericht is gewijzigd door Mr.Nobody op 04-02-2009 17:53] |
|
quote:is dat zo?? |
|
daar gaat je goeje ouwe tijd status hahahahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
als je een draagbare radio op de kop in de bad "kuip" gooit zit je ongeveer op de geluidskwaliteit van de laatste cd's van de st wankers |
|
vergeet niet dat dit als belachelijk maak topic van een ander topic met iets als " metallica dan en dan... weet je t nog" is.. pure onzinnigheid en beschamend dat zoiets niet gesloten wordt.... daarbij als diamond head toen in de kuip was had de zanger zich waarschijnlijk kaalgeschoren, een theedoek om zn hoofd en zat hij op zn hurken op t podium s/t covers te hijgen... rot op! |
|
Ook bij geweest Was het 12 juni 1993? Inderdaad zeker geen Diamond Head in het voorprogramma. Suicidal Tendencies waren de vervanger van de eerder aangekondigde Alice In Chains. Letterlijk doodzonde want ik heb AiC nooit met Layne live gezien. En de huidige 'reunie' kan me gestolen worden. Ook wij hadden een georganiseerde busreis vanuit Sittard. Kan me nog herinneren dat 1 gast in onze bus elke keer dat we ergens stopten (bv. pispauzes) "On to never neverland" riep. Geloof dat ik het kaartje nog wel ergens heb. |
|
quote: heb t kaartje hier voor me liggen ... |
|
Ja, iedereen riep toen.... Iemand toevallig nog naar Black Sabbath in Ahoy geweest op 10 december in een bepaald jaar? Boeiender |
|
Dat was dus met de black album toer. Mja. Toen ging ik al niet meer. Niet dat dat ook maar enigszins ontopic is. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-02-2009 20:10] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik wel. Voorprogramma van Megadeth in Zwolle in '91. En het kon me toen al gestolen worden... Bareuh... |
Index / Concerten |