|
Auteur: |
|
|
22 u 45 – 24 u 00 Melechesh 21 u 10 – 22 u 10 The lucifer principle 20 u 00 – 20 u 45 Farsot 18 u 40 – 19 u 25 Izegrim 17 u 35 – 18 u 15 Dedicted 16 u 30 – 17 u 10 Apocryph 15 u 25 – 16 u 05 Fractured insanity 14 u 30 - 15 u 00 Horizons doors: 14 u |
|
melechesh Fractured insanity [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-12-2008 10:18] signature |
|
Vanzeneigenst aanwezig lik ieder joar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
kwille zeker kommen signature |
|
dat is ook een beetje de bedoeling hé, dat de mensen willen komen |
|
flyer staat erop |
|
apocryph is gesplit, vervanger word gezocht |
|
Na lang zoeken 10-tallen bands te hebben gecontacteerd gans belgië door te hebben rondgekeken hebben we dan toch nog een vervanger gevonden. In onze eigenste stad dan nog wel. the archest zal jullie onderdompelen in een zee van melancholië www.myspace.com/thearchest |
|
quote: The Archest, één woord heb ik ervoor: ZWIENEWILD Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
goeie vervanger zou ik zeggen. |
|
En net zoals vorig jaar staat het geluk aan onze zijde. The lucifer principle moet helaas afzeggen wegens persoonlijke redenen. Contacten met een vervanger zijn al gelegd. |
|
Niet enkel hebben we een evenwaardige vervanger gevonden voor the lucifer principle. Ze hebben nog maar pas een nieuw album uit. Dus verwacht u aan de belgische cd release party van PORTALL www.myspace.com/portall |
|
goe bezig signature |
|
weten we |
|
vetten dré is content denk ik signature |
|
quote: kom ij ook af zaterdag? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
the archest moet helaas afzeggen wegens persoonlijke redenen. Een vervanger word deze avond nog gezocht. |
|
spijtig dat al gedaan is. |
Index / Concerten |