IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : bejaardentehuizen Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-11-2008 21:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 21:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
De film cocoon 12 uur per dag in de dvd speler in de algemene ruimte laten draaien. En de andere 12 uur keiharde pron.
Doen ze dat zo @ jullie?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-11-2008 21:28 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 06-11-2008 21:29 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 06-11-2008 23:53 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 6 november 2008 21:09 schreef BerserkerWoman het volgende:
Denk je dat dan nog te kunnen?


zeker. Ik ben niet je 13 in een dozijn.


Technisch gezien heb je een bepaald vooruitzich. maar dat is maar een gemiddelde.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-11-2008 1:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 november 2008 20:03 schreef ElitE het volgende:
dan is het mooi tijd voor een heroine verslaving


Hehe juist! maakt dan toch geen kloot meer uit, gewoon de hele dag zitten spacen in je rolstoel daar


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-11-2008 2:31 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 6 november 2008 19:11 schreef Greycloak het volgende:
Ik mag hopen dat ik dood ben voor die tijd.


Dat valt denk ik wel te regelen



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-11-2008 10:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2008 1:41 schreef Burzum het volgende:
Hehe juist! maakt dan toch geen kloot meer uit, gewoon de hele dag zitten spacen in je rolstoel daar




Jällö
Usericon van Jällö
Posted 07-11-2008 12:36 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Wat doe je in je huidige appartement wat in een bejaardentehuis niet kan?

Biljarten? Flirten met de schoonmaakster? F5-en? Diepvriespizza's kanen? Chilipepers kweken? Orange grippen? Websites bouwen?

De meeste jonge mensen die ik ken leiden een leven dat net zo goed door een bejaarde geleefd kan worden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 23-11-2008 1:27 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 6 november 2008 19:10 schreef Black Jew het volgende:
Hebben jullie wel eens door je hoofd laten spoken hoe het zou zijn als je oud bent en je moet/mag naar een bejaardentehuis??

Het lijkt mij echt vreselijk.

Ik zorg er wel voor dat ik dan al deaud ben of dat ik iets anders geregeld heb.

Meningen???




jawel, zorg er voor....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-11-2008 1:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 19:20 schreef M. het volgende:
Tja, hou het leuk voor jezelf. Shampooflessen vullen met behangplaksel, de bodem van een pak suiker eraf snijden en het pak voorzichtig weer terugzetten (ansichtkaart eronder en als het pak staat, ansichtkaart eronderuit trekken), bekers tot de rand toe vullen met water en ook weer met behulp van een ansichtkaart ondersteboven terug in de kast zetten, met een speld gaatjes prikken rond de doppen van alle flessen fris, al het wcpapier jatten, keihard breakcore draaien en aan de lopende band pizza's bestellen voor de buurvrouw, hoeren mee naar je kamer nemen en de enkels van het personeel kapot rijden met je rollator.

damn... ik heb nu al een tena nodig
ahh toeee kunnen we in het zelfde bejaardentehuis gaan wonen??


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-11-2008 1:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 19:10 schreef Black Jew het volgende:
Ik zorg er wel voor dat ik dan al deaud ben of dat ik iets anders geregeld heb.


Eens.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2008 1:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 november 2008 1:41 schreef Burzum het volgende:
Hehe juist! maakt dan toch geen kloot meer uit, gewoon de hele dag zitten spacen in je rolstoel daar


A nice way to go indeed!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dennis1988
Lamlul
Usericon van Dennis1988
Posted 29-11-2008 19:27 by Dennis1988 Wijzig reactieProfiel van Dennis1988Quote dit bericht

Hahah grappige is dat ik in het bejaardentehuis heb gewerkt in de verzorging (vakantiebaantje) en er waren daar een paar bewoners met hard de muziek aan (anders horen ze het niet) en ik vond het vrij verrassend dat het Deep Purple was

Was toch wel gaaf om ff te horen terwijl je je ronde over de afdeling doet


Stay music


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-12-2008 21:14 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 2 december 2008 21:09 schreef attila_de_hun het volgende:
het moet toch niet veel gekker worden.......

Meisjes vergrepen zich aan ouderen

In Amerika zijn zes meisjes opgepakt, nadat ze seks hadden op het werk. Ze vergrepen zich echter niet aan collega's, maar aan de bewoners van het bejaardentehuis waar zij werkten. Keer op keer kozen de dames de zwakste bewoners uit om te pesten, mishandelen en seksueel te misbruiken melden Amerikaanse media.

De 19-jarige Brianna Broitzman en de 17-jarige Ashton Larson en hun vier 17-jarige vriendinnetjes hadden het vooral gemunt op Alzheimerpatiënten, omdat zij het 'toch niet na konden vertellen'. De zes meisjes probeerden mannelijke bewoners te 'stimuleren', wat er soms hard aan toe kon gaan. Maar niet alleen de mannen waren slachtoffer van de pesterijen en het misbruik, ook de vrouwelijke bewoners hadden het zwaar te voorduren.

Ook vonden de zes meisjes dat kwijlende bewoners gestraft moesten worden: zij werden in het gezicht gespuugd. De mishandelingen werden door het zestal uitgebreid gefotografeerd en gefilmd.

Er zijn vijf aanklachten ingediend tegen Ashton en Brianna, waarvan de meeste betrekking hebben op mishandeling. De dames riskeren maximaal een jaar celstraf plus een boete van 4700 dollar (ongeveer 3800 euro).



Ik kon het niet laten Atilla!

Fijn even klaargepijpt worden door een geil tienersletje op je 78ste. Gewoon zorgen dat je niet kwijlt dus!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2008 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, zo kun je het ook bekijken!


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 03-12-2008 9:00 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 6 november 2008 19:20 schreef M. het volgende:
Tja, hou het leuk voor jezelf. Shampooflessen vullen met behangplaksel, de bodem van een pak suiker eraf snijden en het pak voorzichtig weer terugzetten (ansichtkaart eronder en als het pak staat, ansichtkaart eronderuit trekken), bekers tot de rand toe vullen met water en ook weer met behulp van een ansichtkaart ondersteboven terug in de kast zetten,


en tegenwoordig zegt men nog wel eens dat ansichtkaarten allemaal wel gedigitaliseerd kunnen worden... nou... een digitaal glas water is niet net zo leuk als dit. :D

anyway tlijkt mij nog niet zo heel verschrikkelijk vervelend... Al erger ik me er nu al aan dat men in bejaardentehuizen vaak niet meer mag roken. Ik ben zelf een niet-roker maar tegen de tijd dat ik bejaard ben mag je zeker helemaal niks meer.



Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 09-12-2008 18:08 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

ik werk in een verpleeghuis met dementerende oudjes, en die hebben het over het algemeen best gezellig volgens mij. Scheelt dat je elke dag dezelfe dvd aan kan zetten van mister bean en dat ze er elke keer weer om lachen

maar ff zonder gein, het hangt er wel van af wie er dienst heeft. Als ik dienst heb en er is voetbal op, dan geef ik de mannen een biertje, zet de tv aan, wat te snacken erbij en je hebt geen kind aan ze.

Het enige tragische is het stadium dat ze het nog beseffen, dat ze niet thuis meer wonen en dingen niet meer weten/kunnen.



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-12-2008 21:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik heb het afgelopen jaar in een verzorgingstehuis gewerkt (niet in de verpleging), en heb daar met enige regelmaat bewoners voorbij zien komen. Sommige mensen zijn er zo erg aan toe dat het gewoon pijnlijk is om te zien; foto's bij de receptie van mensen die niet naar buiten mogen omdat ze anders niet meer terugkomen, mensen die dag in, dag uit op dezelfde bank naar buiten zitten te staren.. en je went niet aan de stretcher met daarop een laken die de hoek om komt zetten 's ochtends vroeg van tijd tot tijd.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 13-12-2008 12:57 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Als ik er zo aan toe ben, dan druk met mij maar met rolstoel en al de gracht in, al betwijfel ik het of ik überhaupt oud word.


Against God and Government


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 13-12-2008 13:23 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik was laatst in een bejaardenhuis op de dementenafdeling op bezoek, en toen we weggingen, stond er op een afdeling een oude vrouw achter de glazen deur te wenken of de deur open kon. (deuren met cijfertoetsen)
Die heb ik even voor haar opengedaan. Ik weet eigenlijk niet waar mijn gedachten waren...haha
Er werd meteen geroepen 'nee! niet die deur opendoen!!!!!'
Dus ik probeerde hem weer dicht te duwen, maar die vrouw had zich er al tussen gewurmd dus ik duwde haar terug.
Stond ze daar met een wanhopig gezicht haar armen weer door de deuropening te proppen.
Dat was best erg, zo iemand had ik nog nooit gezien, zo compleet in de war.
Buiten dat lijkt het me best gezellig in een bejaardenhuis.


[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 13-12-2008 13:24]


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2008 13:29 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

met geen stok krijgen ze mij in een bejaardentehuis


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-12-2008 14:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 13:23 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik was laatst in een bejaardenhuis op de dementenafdeling op bezoek, en toen we weggingen, stond er op een afdeling een oude vrouw achter de glazen deur te wenken of de deur open kon. (deuren met cijfertoetsen)
Die heb ik even voor haar opengedaan. Ik weet eigenlijk niet waar mijn gedachten waren...haha
Er werd meteen geroepen 'nee! niet die deur opendoen!!!!!'
Dus ik probeerde hem weer dicht te duwen, maar die vrouw had zich er al tussen gewurmd dus ik duwde haar terug.
Stond ze daar met een wanhopig gezicht haar armen weer door de deuropening te proppen.
Dat was best erg, zo iemand had ik nog nooit gezien, zo compleet in de war.
Buiten dat lijkt het me best gezellig in een bejaardenhuis.



Ik herken dit zo enorm van de tijd dat mijn pa zat te dementeren in een tehuis. Er lopen daar veel ouderen die constant bezig zijn met hun eigen episode van 'Prison Break'.
Die combinaties op deuren zijn in dat soort tehuizen vrij standaard omdat de bewoners anders door het hele tehuis gaan dwalen en niet meer weten wat hun eigen afdeling is. Als ze al niet op het idee komen de buitenlucht op te zoeken want dan loop je helemaal het risico ze een dag te kunnen gaan zoeken.

Het ziet er ook voor een buitenstaander vaak uit als opsluiten maar voor veel van die mensen is het puur zelfbescherming dat ze niet naar buiten kunnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-12-2008 14:25 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Waar ik werkte hadden ze een simpel slot. Zo simpel dat je het met een lepel kon openmaken; één bejaarde had dat dus uitgevogeld en op die afdeling kwam een cijferslot . Ook wel eens mensen moeten terugduwen die voor de deur zaten te wachten als ik de afdeling opkwam. Wel vervelende ervaring mee gehad, één man helemaal vloeken en proberen te slaan (kwam weinig kracht uit z'n handen).

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 13-12-2008 14:25]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 13-12-2008 17:39 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een gezelligheid weer, ik kan haast niet wachten om ook naar een bejaardentehuis te gaan.


F0UT
Usericon van F0UT
Posted 19-01-2009 21:30 by F0UT Wijzig reactieProfiel van F0UTQuote dit bericht

Ach, als de verpleegsters maar een beetje leuk zijn :p


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen