|
Auteur: |
|
|
Jozef, behoorlijk ver fietsen Toch maar even over nadenken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Auto/OV geen optie? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
geen auto en dan zit je meestal met de terugreistijden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hoi! Pain vind ik ook gaaf hoor. Boeiender |
|
ghegheghe, denk dat er wel meer mensen heen willen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat valt op een ..... *efe zoeken* aha vrijdag! Da's mooi! Zou zomaar kunnen dat ik daarbij ben. |
|
Aanwezig !!!! |
|
Hier moet ik bij zijn! Zag dat ze ook in het voorprogramma van Nightwish staan, maar dit is natuurlijk beter! |
|
Kaarten + munten (thanks Judge M) zijn binnen |
|
Anytime (mocht je er nog overhebben dan hou ik me er weer voor aanbevolen voor Legion Of The Damned 15 mei ) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-01-2009 11:12] |
|
Heb hier echt zin in! Na twee top albums "Nothing Remains the Same" en "Dancing with the Dead" en het persoonlijk iets mindere "Psalms of Extinction" toch weer een goed album met "Cynic Paradise" Ben echt benieuwd ... heb Pain al wel 3 keer gezien, maar altijd op festivals ....nu eindeljk als headliner op een eigen Tour. |
|
quote: Ik ben ook erg benieuwd! Ik ga mooi op een afstandje kijken en laat de andere dames Mr Peter T bespringen.. Het verbaast me eigenlijk dat het nog niet uitverkocht is... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Heb een BOB en nog belangrijker .... De BOB heeft ook een auto. Na het fiasco bij de APK-keuring afgelopen maandag begon ik bijna te vrezen dat ik Breda niet kon redden. Nog even mijn gal spugen .... Ik haat de hele auto branche. Wat een eikels. Ben nu haastig op zoek naar een nieuwe auto en een nieuwe camper (#3 ) |
|
quote: Offtopic: Waar komt dat orkest dan? Ontopic: Afwezig |
|
|
Index / Concerten |