|
Auteur: |
|
|
noem die in Enschede dan eens? Ben ik wel benieuwd naar namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja ik ook!! ik leef er nu al een tijdje maar ben nog niks bijzonders tegengekomen dus... |
|
quote: Plato (CD's) Matoux Bijou (sieraden) Dat was het eigenlijk wel .. |
|
Ik ken een zaak in Nijverdal... Die heet Metal Mania Store daar hebben ze van alles Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Metalmania in Nijverdal Pop-eye in Hengelo Plato in Zwolle Visions in Zwolle (kleding) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ik heb gister nog puntejes gehaald in zwolle (visions) die waren godschruwelijk duur Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Lol Jenje, dat zijn helemaal geen METAL zaakjes! (Niet dat ze nie leuk zijn ofzow). Schaam je! Mensen in Enschede moeten echt eens kijken bij de smartshop (Jenje, naam van die tent??). Daar hebben ze heel erg gaaf art-spul. Draken enzow... Dead things grow from deep inside... |
|
Cosmic Kitchen Ach boeie, ze hebben 'metal'-spullen iig |
|
weet je dat er een winkel was, waar My Dying Bride gedraaid werd?! "Mario's Games Workshop" (nu de rechterhelft van Brittain) Dat waren pas tijden! Ik vind trouwens dat ze bij 'Music Centre' ook een goeie Metal-cd-collectie hebben. Daar koop ik tegenwoordig vaker dan bij Plato. (de Griekse goden hielden blijkbaar gewoon niet van metal ) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Bij de Blauwe Maan kun je gothic kleding halen, en ze hebben er best wel leuke ringen die niet al te duur zijn. De Blauwe Maan zit naast Cosmic Kitchen. the only pleasure is pain |
|
Klopt, mijn meissie heeft daar een erg mooie jurk gekocht, en ik een kruisvormige ring, en erg lekkere wierook. Maar verder een beetje een zweefteven shop. |
|
quote: visions waar zit die dan in zwolle? defende nos in proelio |
|
Als je van het station komt loop je net zo lang de winkelstraat door tot je bijna bij die bocht bent waar Plato voorbij ligt. Daar zit het aan je linker hand. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: _edit_ de hobbit. sierraden, beeldjes,posters, boeken ect Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Index / Heavy Metal |