IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Control Human Delete + Captain, Your Ship Is Sinking + 3 || 20-12-2008 Atak Enschede Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-11-2008 0:05 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Zaal open: 20:30
Aanvang: 21:00

Entree: € 5.00

http://myspace.com/controlhumandelete
http://www.myspace.com/captainortega
+ 3 andere bands, zie http://www.atak.nl/agenda/december/2166

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-11-2008 0:07]

RGB
Usericon van RGB
Posted 11-11-2008 1:03 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Ik heb jullie geluidsman niet meer gezien sinds de nieuwbouw een feit is. Als hij voor die tijd een keer met de nieuwe (digitale) geluidsapparatuur wil komen spelen is hij natuurlijk welkom

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-11-2008 1:11 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ha René Gaaf! Ik geef het door

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-11-2008 1:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ah yamaha! erg cool ding!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2008 1:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah, winteroffensief!

Gratiesj voor mij!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 11-11-2008 8:37 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

Dabei + debuut voor mij in t nieuwe Atak

Snark
Usericon van Snark
Posted 11-11-2008 12:19 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

bizarre bandnaam..

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 11-11-2008 13:23 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha op zich..
Captain,.. is geproduceerd door JBassist btw, wel leuk om te vermelden
quote:
CAPTAIN, YOUR SHIP IS SINKING started out in 2007, plays something like Envy or Burst, recorded a self-released demo which you can hear here, and likes to play shows. What else is there to say?

Verder spelen;
- Velvet Monk
- McSillo

En er komt nog één naam bij.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-11-2008 13:25]

Snark
Usericon van Snark
Posted 11-11-2008 13:58 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 13:23 schreef FRNK het volgende:
haha op zich..
Captain,.. is geproduceerd door JBassist btw, wel leuk om te vermelden
.

klas t op de site

RGB
Usericon van RGB
Posted 11-11-2008 14:13 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 1:14 schreef jbassist het volgende:
Ah yamaha! erg cool ding!

Da's de ML7cl, voor de grote zaal hebben we de PM5d:

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-11-2008 16:19 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Viel me op hoe intuïtief die dingen werken.
De eerste keer kon ik er al meteen al goed mee uit de voeten, en de eqs doen precies wat je willen (als in, je hoeft geen 10 db te boosten voor je wat hoort hehe)

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

spectre
Usericon van spectre
Posted 11-11-2008 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Doe je ook live de sound van die band jables?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-11-2008 16:20 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

En Captain ysis is live erg de moeite waard, bijzonder goeie muzikanten

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-12-2008 11:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

*schop*

en verhaaltjes dr bij;

quote:

Ieder seizoen nodigt Atak vijf regionale bands uit om zich voor een lokaal publiek te bewijzen. Dit is de ideale avond om te kijken wat Enschede op popgebied te bieden heeft. De bands lopen sterk uiteen in zowel podiumervaring als muziekgenre, wat sowieso zorgt voor een gevarieerde avond.
Als je een offensief bezoekt ontvang je de offensiefpas, waarmee je bij de volgende 3 edities gratis naar binnen kunt!
De presentatie is in handen van het Enschede FM programma Podiumzweet (iedere woensdagavond van 19:00 tot 21:00), dat tevens opnames van de optredens verzorgt en een week later uitzendt.

En deze winter kun je de volgende bands komen beluisteren:

Velvet Monk
Velvet Monk is een pop/rock band uit Hengelo Overijssel. De muziek van deze band valt het best te omschrijven als pop met een aardige rocktwist. Velvet Monk onderscheidt zich door catchy songs met een leuke show. Muzikale invloeden gaan van Van Halen naar U2 tot Melanie C. Deze band is nu ongeveer 4 maanden bezig en druk met een repertoire opbouwen. Ze staan in de finale van de Pulse contest waar ze met hun debuutoptreden succes boekten. Het belangrijkste doel van Velvet Monk is lekker veel gigs en veel plezier!

Captain Your Ship Is Sinking
CAPTAIN, YOUR SHIP IS SINKING wordt begin 2007 opgericht wanneer een stel vrienden uit het oosten des lands besluit dat er meer gerockt moet worden. Rond maart 2007 worden de eerste nummers geschreven, om in de herfst van dat jaar de eerste shows te spelen. Muzikaal gezien banen ze zich met z’n vijven een weg door het oeuvre van bands als Envy, Aussitot mort en Burst. In het laatste weekend van 2007 wordt een studio betrokken om daar de eerste demo op te nemen. In drie dagen worden vier nummers opgenomen door JB van der Wal (DrDoom). De demo wordt in eerste instantie in een beperkte oplage in eigen beheer op cd-r in een handgemaakt hoesje uitgegeven.

McSillo
Stefan is 17 jaar oud en komt uit Almelo. Zijn grote passie is rappen en het schrijven van teksten. Door het zien van de film ‘8 Mile’ met rapper Eminem werd hij geïnspireerd om mee te doen met rap-battles. Ervaring met rappen heeft hij ondermeer opgedaan met een optreden tijdens de diploma-uitreiking van het Edith Stein College.
Onder de naam Sillo heeft hij meegedaan met een battle ‘One for one’ in Amsterdam. Tijdens deze talentenjacht strijden allerlei rappers in een Freestyle-ronde voor de uiteindelijk hoofdprijs. Hier leerde hij verschillende rappers en muzikanten kennen waarmee hij ervaringen heeft gedeeld. Hij heeft zelfs al in het voorprogramma van ALI-B gestaan in Discotheek Bays te Reutum.

Control Human Delete
Het Nederlandse Control Human Delete brengt sinds 2001 continu kwaliteit. Het in 2003 onder eigen beheer uitgebrachte 'Error Spectre' leverde de band al enige faam op in de Nederlandse metal scene en leverde bovendien een bijdrage aan de EHBO compilatie cd, 'Enske Metaal', in datzelfde jaar. Na enige stilte door wisselingen in de gelederen en tijd die nodig was voor het schrijven van nieuw materiaal, kondigt CHD eind 2007 aan een volledig album met de titel 'Terminal World Perspective' opgenomen te hebben. 'Terminal World Perspective' wordt opgepakt door het Italiaanse avantgarde label code666, die het werk in April 2008 wereldwijd uitbrengt. Lovende kritieken zijn het resultaat en zo krijgt CHD ook buiten de landsgrenzen enige bekendheid. CHD bedient de luisteraar van futuristische en licht industriële black metal met een geheel eigen visie zoals nog niet eerder in Nederland gemaakt. Live is deze kil aandoenende black metal in combinatie met donkere ambient een ware trip!

Rückfallzieher
Rückfallzieher is een Nederlandstalige rockband uit Enschede. De band bestaat al een jaar of zes. In april 2003 trad de band voor het eerst op, in Metropool in Hengelo. Daarna volgden nog vele optredens waaronder twee zomeroffensieven in Atak, het voorprogramma van Woost in Atak, Rocksebarge, Geuzenpop en twee keer Zoutpop.
In december 2007 trad de groep samen met het Twents Mandoline en Gitaarorkest op en haalde daarmee de voorpagina van de lokale krant.
Rückfallzieher maakt alternatieve gitaarrock waarbij groove en melodie belangrijk zijn. In 2009 zal de band een nieuw album opnemen.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-12-2008 11:59 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2008 16:20 schreef spectre het volgende:
Doe je ook live de sound van die band jables?

Hier had ik helemaal over heen gelezen.
Maar, nee!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-12-2008 12:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2008 11:59 schreef jbassist het volgende:
Hier had ik helemaal over heen gelezen.
Maar, nee!

Wel bij dan?

Zaterdag alweer

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Fire
Usericon van Fire
Posted 16-12-2008 22:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Hmm, dan moet ik toch weer even langs komen tijdens het offensief.

Speel schema al bekend?

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-12-2008 12:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Volgens mij wordt dat lootjes trekken

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2008 12:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

't Bunt gene M'tal B'ttle

Wij wisten het destijds toch zeker een dag van te voren

spectre
Usericon van spectre
Posted 17-12-2008 12:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nou, dan meld ik het vrijdag wel

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2008 11:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

CHD speelt van 23:15 tot 23:45

KTC
Ancient Alien
Usericon van KTC
Posted 18-12-2008 12:21 by KTC Wijzig reactieProfiel van KTCQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kevintencatemusic

Beter laat dan nooit

Fire
Usericon van Fire
Posted 18-12-2008 21:42 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Prima, meer kans dat ik op tijd ben :D

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 18-12-2008 22:39 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2008 11:11 schreef spectre het volgende:
CHD speelt van 23:15 tot 23:45

Een half uurtje maar? Jammer.

Maar ik kom toch

spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2008 22:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaaf dat je komt man! Ik ben benieuwd hoe je van die kant van het podium vindt.

Jep een half uur, dat is nu eenmaal het concept van Winteroffensief, elke groep 30 minuten.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-12-2008 19:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Weet iemand ook wanneer C,YiS begint?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com