|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lievreds.. Ik heb effe jullie hulp nodig. Een vriendin van me doet mee aan de Summer Babe wedstrijd van TMF. Hoofdprijs is een jobke als VJ op TMF. Wat wel super zou zijn als zij het wint.. Meer metal op TV... Dus, ga gewoon naar www.tmf.be. Dan naar extra, kies je summer babe, kies dan voor de tweede (leslie ann poppe).. Tank joe ferry much.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-08-2002 10:06] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
alsjeblieft..ik heb ff gestemd zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Hehe, het is echt wel een metalbabe hoor.. Believe me.. Vorige keer deed ze mee aan Miss Vlaanderen en daar heeft ze zitten vuurspuwen à la immortal.. En luidkeels de Vlaamse Leeuw gezongen tijdens haar voorstelling. Die andere grieten kwamen af met: ik ben zoveel jaar en mijn hobby's zijn make-up en shoppen. Zij: wat kan ik nog zeggen dat jullie zal bijblijven.. Begint ze de vlaamse leeuw te zingen.. Ons Leslie is cool [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 08-08-2002 9:47] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
rare definitie van babes hanteren ze daar maar ik heb gestemd op het popje uit sinterklaas (en terecht gezien de andere kandidaten) ze is toevallig niet 1.50m en op wacken geweest he?? |
|
Nope ze is niet op Wacke geweest denk ik... Bedankt voor het stemmen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
haha anders had een vriend van mij toch bijna een lekker wijf aan de haak geslagen (ik was dronken wist aleen nog dat ze uit st. niklaas kwam, maar het is een ander dus) ** misschien is hat handig om haar foto bij de oproep te plaatsen** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-08-2002 9:57] |
|
done Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Damn! Weeral te traag. [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 08-08-2002 10:07] |
|
Weer een stem erbij!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
KAn ik ook een date winnen ? edit: date ipv dat [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 08-08-2002 10:29] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
gedaan ze is trouwens wel de knapste van et stel, weet niet wat jullie onder knap verstaan verder... My madness, my sadness |
|
quote: ik vind niet dat ze goed op die foto staat.. maar kom.. het is idd wel een mooie vrouw.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
vooruit dan maar weer.... *zucht* REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Was die op onze metalnight? Of heb ik het op iemand anders? |
|
en weer n stem Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ha fuck ze zijn zo listig geweest om te zorgen dat je maar een keer kan stemmen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: vanaf de uni kan het heeeeeeeeeeel vaak hahahahaha (moet zorgen dat je steeds vanaf een ander (ip??) adres stemt) |
|
rebooten»verwisselt mn ip dus zou als ik wou wel 30 keer kunnen stemmen maar heb geen zin om 30x te rebooten My madness, my sadness |
|
quote:Ik vind het lief van je hoor, maar volgens mij hebben VeeJay's geen inspraak in wat er gedraaid wordt op TMF. Sorry to burst your bubble.... En dan moet je nog gaan 'bijblijven' ook en voor al die stomme clips je verhaaltje opdreunen... waarom je zoiets zou willen is mij een raadsel. |
|
Hopsa, weer stem d'r bij Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:haja idd mijn ip blijft kontstant dezelfde dus sorry sharteel ik heb mn allerbest gedaan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Bij TMF zitten de presentatoren mee in de redactie dus hebben ze wel degelijk iets te zeggen hoor.. enkel het feit of clips high rotation krijgen ofzo, daar hebben ze uiteraard de ballen over te zeggen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: You did good.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Waar kunen we ergens de voorlopige rangschikking bezien? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Geen idee, ben ik ook eens benieuwd naar.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |