IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zomer Festival Portugal Vorige pagina
Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 13-03-2002 20:11 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik kan het ook voor je vertalen als je dat wilt. Je zegt maar wat je wilt weten en dan speel ik wel voor tolk

SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 01-04-2002 1:00 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Net van een zeer betrouwbare bron gehoort dat een van de bands die hier gaat spelen al bekend is: PANTERA!!

*edit* heb net ff op de site gekeken, UB40 gaat ook spelen dit jaar (niet echt geweldig, maar ach..ik kan er mee leven *edit*

[Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 01-04-2002 1:04]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2002 1:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

PANTERA hmm.. zal ik weer eens op vakantie naar Portugal gaan waar is het in de buurt?

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 01-04-2002 15:08 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Het is helemaal in het Noorden van Portugal, het is in de buurt van niks, echt in the middle of nowhere, maar als je het op de Atlas wilt zoeken, zoek dan naar Caminha en Vilar de Mouros is daar iets boven.

Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 10-05-2002 16:07 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Ik heb al wat meer namen door die er gaan optreden:
Manu Chao, Rammstein, Bush.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com