|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand Children of Bodom en Cannibal corpse kaartje nodig ? (donderdag 12 feb, Paradiso) 35 euro (aanschafprijs) is inclusief lidmaatschap vriend van me ligt dus in het ziekenhuis en kan niet mee daarom heb ik een kaartje over |
|
Misschien wel geinteresseerd But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Woei!!Nog een paar daagjes! Eerder vrij van werk. =) |
|
quote:Ja doe dat eens. Kunnen we weer ouwehoeren en CoB fans uitlachen enzo |
|
Hehe, was een beetje sloom met kaartje halen Maar als ik alsnog iets kan fixen dan lijkt me dat een zeer goed plan Judge But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nee, iedereen die niet doof is krijgt binnen 10 seconden acuut rode bultjes van die extreem op de zenuwen werkende neurotische teringmelodietjes van die kutband. Ik hoop dat CC eens een keer de daad bij het woord voegt mbt hun songtitels. Backstage kunnen ze genoeg - dan snel lijdende - voorwerpen vinden me dunkt. |
|
quote:Ach, 10 jaar geleden was het best geinig.. quote:*proest* |
|
Hm, misschien ga ik wel naar Antwerpen... ik vond CoB 'vroeger' erg cool. Ze speelden op 4 mei (2003?) in 013 en dat was leuk. Helaas maakten ze steeds minder indruk op me tijdens de daarop volgende live shows... dus als ik ga, ga ik voor Cannibal Corpse. |
|
quote: Logisch... =) |
|
|
|
Hoewel je anders concludeert, lees ik tussen de zinnen door dat je wél voor Children of Bodom gaat. Enjoy! |
|
quote: ik heb een kaartje over.. je krijgt er zelfs een biertje bij tsinandy at hotmail.com (nee geen handel, een vriend ligt in het ziekenhuis en kan daardoor niet) [Dit bericht is gewijzigd door compfreak op 10-02-2009 15:10] |
|
Hehe, post je net te laat. Heb net ook maar een kaartje gekocht aangezien ik donderdag toch in Amsterdam ben. |
|
Ik kom ook even en mijn imago van vrouw bevestigen. Hoera gastenlijst! One facebook to find them all, and in the darkness bind them... |
|
Hoera gastenlijst idd. Leuk als je wat later bent... De oogst: - 3 nummers CC (Bier En Tieten, Hammer Smashed Face en Stripped Raped & Strangled) - 3 nummers CoB - slap ouwehoeren met Eus - Cypher promo - broodje krabsalade - en ik heb Samir A. overleefd Verder: - Alexi Laiho moet zijn mond gaan spoelen met groene zeep. Hoeveel schuttingtaal dat daar uit kwam gaat ook nergens meer over. Grow up, imbeciel - vergeleken met 10 jaar geleden ben ik 10 jaar ouder geworden maar is het CoB publiek nog steeds even oud Joa, was wel geinig |
|
quote: Haha dat was echt vet grappig!! =) |
|
Het was HARD! |
|
Zekers weten!!was op tijd binnen voor CC!! =) |
|
Ik ook! |
|
Tsss 15 euri voor een CC-thong!De grapjassen.Wel een girly gekocht!! =) |
|
Ik ooK! |
|
quote: Godver!!Spuig bijna me scherm onder met broodje tonijn. =) |
|
Cannibal Cropse in het voorprog van CoB? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nee, CoB het naprogramma van CC. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |