|
Auteur: |
|
|
Voor de mensen die tijdens wacken ook al dachten dat Claus dood was aan de hand van de blaadjes in de supermarkt heb ik hier een leuk linkje In duitsland heeft dus in de roddelpers echt al gestaan dat ie dood was... http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=21184 |
|
Haha! Dombo's. wat Claus betreft kunnen ze the plug pullen. De man is toch niet meer als een kasplantje. |
|
Waren wij toch niet helemaal gek toen we dachten dat ie dood was |
|
quote: Hehehe.. grappig is dat ja, die reacties.. iemand zei zelfs iets van "jezus, die lui hebben gewoon geen respect voor mensen hun leven' enzo.. lol.. en dat hangt zelf de hele dag op fok rond om te lachen als er weer eens iemand op een rare manier aan zijn einde komt.. .. |
|
Rare lui die Duitsers Ik hoop toch dat Claussie nog een tijdje meegaat,vind het zo'n schattige man..maar dat zal wel niet. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Is in Nederland ook al gebeurt bij twee kranten. Kijk maar eens op deze link: http://www.utrechtsnieuwsblad.nl/CDA/regioportal/1,2078,958__1162281_,00.html?ArchiefID=1162281 Verder vind ik al dat gezeik om die kerel maar onzin. Ga maar gewoon dood ofzo. |
|
Nee, ik vind dat-ie de nieuwe crisismanager bij de LPF moet worden. |
|
quote: "Prins Claus is vandaag onwel geworden...." <-- what else is new? |
|
Ik geef hem nog een week Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Die roddel pers die verzint het nieuws toch zelf... Toch is dat beter dan het nieuws zelf maken (Tommorow never dies (bond)) |
|
quote: LOL |
|
Is het heel bot om nu te zeggen dat hij dan maar het beste meteen kan sterven? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: neej valt best mee....waarom zouden ze die man nog een half jaar in leven houden met alle mogelijke machines, terwijl andere mensen die machines nodig hebben om wel te kunnen blijven leven voor een paar jaar...hij sterft toch binnenkort... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hehe... volgens mij gaat die man al jarenlang bijna dood. Claus hoort bij dat soort mensen dat maar niet dood wil, en t zou mij niet verbazen als ie nog een tiental jaartjes blijft leven Zenial |
|
Dat hoop ik wel ja. Ik hoorde net in de auto dat 'ie een pacemaker gekregen heeft... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Yah, zag ik strakkies op het nieuws. Inslapen is ook een remedie. Anyway: Kas-Claus 4 president! |
|
Ze zijn op zoek naar nieuwe accu's voor zijn afstandsbediening, die liggen nog op een U-boot ergens op de noordzee bodem. Bazzio Attacks!!! |
|
Ach Claus leeft al meer dan de helft van z'n leven op 't randje... hij heeft gewoon veel evenwicht hehe, maar die roddelpers gaat last mee krijgen.... |
|
Claus is de enige goeie in het Koningshuis en dan gaat ie nog dood ook |
|
quote: Klopt het feit dat hij ooit bij de Hitlerjungend gezeten heeft? |
|
quote: denk 't wel. of de SS of zo. maar goed, dat was natuurlijk niet leuk. |
|
"Claus in duitsland al dood" WAAR KAN IK DAT DOWNLOADEN ??? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Ja maar dat moest elke van oorsprong Duitser (bij de hitlerjugend)... dus dat wilt niet zeggen dat ie een massa-moordenaar was. |
Index / Nieuws, actualiteit en media |