![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ook voor de Belgen hoor, wij hebben Schampers ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: hahaha als je deze hebt gevonden moet je het ff delen met ons ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Is ie ook, maar dat maakt niet niet onleuk ofzo :p ![]() |
|
Het geeft in ieder geval een goed beeld van de gemiddelde belg ![]() ![]() |
|
Hehe, of die aflevering dat mensen twee klotekeffers gaan trouwen, omdat die beesten anders niet mogen fokken. Tragisch. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: het is maar beter dat mensen dat niet zien? En niet iedereen die erin zit is een ramp natuurlijk, maar ook genoeg mensen die zelf voor een bepaald leven hebben gekozen. trouwens wel gave vertaling Fuck off is nu krijg de tering ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Jambers is een koning. ![]() |
|
van vlaanderen? opzich wel goed idee, die walloniers krijgen die etiquette homo maar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben voor! ![]() ![]() |
|
Vannacht hier samen met 6sic6 weer flink vermaakt met alcolieker Rene, wat een held. Ik ben niet verslaafd aan den drank...Ik heb het wel nodig! ![]() |
|
Mooi he:D Against God and Government ![]() |
|
Ja echt geniaal. Die afleveringen kan ik 20x zien en dan lig ik nog plat. ![]() |
|
Is die aflevering van die studente die in het weekend de hoer uithangt nog gevonden? ![]() |
|
die moet ik zien!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nee niet gevonden helaas, lekker hoertje was dat wel. Against God and Government ![]() |
|
Kut man, dat was dan de enige aflevering die me zo niks zegt. Was wel benieuwd of dat net zo kansloos was als de rest van de figuren in zn programma, hehe ![]() |
|
Is er btw nog geen dvd van dat programma? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Jochem Myer ![]() ![]() |
|
quote: Hopelijk niet ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Moge goed voorbeeld goed doen volgen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-09-2009 23:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: WAOR ZIEN MIEN PATATTEKES??!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |