|
Auteur: |
|
|
Jaja, 20 december gebeurt er weer wat in de Buze en niet met de minste, maar INHUME!!! Daarnaast zullen ook Carnal Leftovers, Cote d'Aver & Abducted het podium gaan bestijgen!!! Komt dat zien, komt dat zien!!! Meer info: www.cotedaver-webswamp.nl www.buze.nl [Dit bericht is gewijzigd door CoteLjouwert op 17-11-2008 8:47] |
|
Wordt weer Bruut Brekn GvD |
|
Laat de boel eens heel jongeman. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik denk er nog even over na. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
niet nadenken, gewoon lekker komen, zuipen, smoken, fisten... alles erop en eraan! |
|
*schop* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aanwezig -BlackWizard -Greycloak -??? |
|
quote: Wie is ??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
je oma? |
|
Die is niet meer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
dat vind ik oprecht klote voor je man had haar (en andere middelbare dames) zaterdag graag blij gemaakt met een lekker swingend goretje... |
|
Vanavond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jepz, en ze zijn veel te vroeg in Steenwijk Boeiender |
|
Was idd biezar ja die ombouw pauzes, ben op een gegeven moment maar afgehakt. Wel briljant dat die gasten van Inhume die Sodom dingetjes deden om de tijd te doden hahahahahahahahaha O, ja en Carnal heerste weer es de pan uit!!!!!! |
|
Yeah, was gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou en of. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eindelijk mijn kerel es op bas aan het werk gezien. Niet verkeerd, zekers niet! Steenwijk 's nachts is desoriƫnterend, 'k was zowaar verdwaald met den auto. Tnx @ CoteLjouwert voor de begeleiding naar de Buze parkeerplaats ~* www.SpoOken.nl *~ |
Index / Concerten |