|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
20 Dec in Het Podium Hoogeveen One Bullet Left The Blackest Grey The Bitch In The Van Zaal open 20:00 uur Aanvang 1e band 20:45 uur Entree 5 euro |
|
quote: Wat is er dan zo slecht aan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Wat niet is de vraag. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
The Blackest Grey lekkere Technical-metalcore One bullet left metalcore met death metal invloeden The Bitch In The Van lekkere gore punk |
|
Aanwezig! The Bitch In The Van |
|
Ik ben ook aanwezig Ik vondt het afgelopen zaterdag ook erg vet met TMDC!!! T was reuze gezellig Dan maar hopen dat dit ook weer een gezellig feestje wordt. |
|
Geniale nick. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
De entree is 6 euro i.p.v. 5 euro, was een typ fout. Tijdschema is als volgt The Bitch In The Van - 20:45 uur One Bullet Left - 21:45 uur The Blackest Grey - 22:45 uur |
|
Gasten van Entombed waren ook maar 15 a 16 toen ze left hand path opnamen...hadden daarvoor al goeie demo's uit. Children of Bodom waren ook broekies... Zo zijn er meer voorbeelden Kwalitatief stukken beter dan One bullet left...snap niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt. |
|
Ik heb dr in ieder geval zin in Het wordt zowiezo een zeer gezellige avond met TxBxIxTxV wordt het altijd feest!! |
|
Afwezig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Yo shampoo, anders sms je ff terug ofzo! Of heb je een nieuw nummer. Anyway, morgen nog een merchbitch nodig? |
|
quote: Zal ik zo even doen, wast vergeten tot vanaaf www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: Zeker weten! |
|
TxBxIxTxV is zeker een feest band! |
|
Zekers Een weekje nog maar! |
|
Vind alleen de combinatie met de andere twee bands een beetje raar, denk ook niet dat ik lang blijf na TxBxIxTxV |
|
20-12 o.a. in Steenwijk, Hoogeveen en Vroomshoop wat te doen qua metal. Hopelijk bijt 't mekaar niet. |
|
Ik vrees dat dat t wel doet... |
|
Misschien aanwezig maar ken alleen OBL dus eigenlijk wel benieuwd naar andere 2 bands, zal ff met Loekie overleggen of we zaterdag nog ff komen kieken. see you at occultfest! |
|
The bitch in the van is zoiezo de moeite waard! Altijd gezellig! |
|
quote: Vergeet Popfront niet, ook 2 metalbands. Boeiender |
|
T was wel een leuk feestje! |
|
quote: Idd ja best gezellig en best druk, had ik niet verwacht. Eerste band gemist eigenlijk alleen OBL gezien want 3e band vond ik niet zoveel aan. Maar er waren veel bekenden dus wel vermaakt. see you at occultfest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |