|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
:') antwoord op topictitel; Nee. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:42] |
|
quote: Heb je er ook zo één die dan over mensen zonder humor gaat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jaaaa, maar waar ligt die oorsprong dan wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: quote: :') |
|
quote: Waarom je je internetnaam zo geschreven heb als het nu geschreven staat (buiten de mooie symmetrie die het heeft) is natuurlijk de oorsprong! slotje? (of naar Onzin..) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:45] |
|
quote: Wijsheid komt met de jaren kleine sprinkhaan |
|
quote: De Noorse black metal dus, zoals ik schreef quote: Hoho, vooralsnog heeft nog niemand deze theorie kunnen verwerpen; niks onzin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Ik bespeur hier een verschil van mening wat betreft zinnig en onzin |
|
quote: Nou ja, zoals altijd zit er een kern van waarheid in humor! Dus hoewel dit topic als grap bedoeld was, is een verband natuurlijk niet uit te sluiten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hier bespreur ik dan weer een overeenstemming van mening edit: /flauwheids modus, studeren is niet goed voor mijn humor [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 18-11-2008 15:50] |
|
quote: Ieder gezond denkend persoon weet dat dat onzin is. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:54] |
|
quote:Damn Drank, je klinkt logisch! |
|
quote:vandaar de edit, Kruk |
|
quote: Nee, dat *denkt* zo'n hypothetische persoon edit: goddammit, jij met je edits edti2: en weer teruggeedit, dank je, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-11-2008 15:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tja, wat je noemt... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:met die edits van je |
|
quote:wou het je niet te moeilijk maken idd |
|
Alle blackies zijn gewoon verkapte Br33z4h's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat was in principe de geimpliceerd boodschap, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand die Olav heet is dus niet een verkapte blekkie maar een breezahsnol? |
|
quote: Nou ja, dat geldt alleen als de internetnaam van zo'n vermeende persoon ook wat blackieachtigs heeft en ongeoorloofd gebruik maakt van hoofdletters. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
(cijfer)slotje! |
|
quote:Je maakt het ons wel erg makkelijk |
|
Rofl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |