![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
:') antwoord op topictitel; Nee. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:42] ![]() |
|
quote: Heb je er ook zo één die dan over mensen zonder humor gaat? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Jaaaa, maar waar ligt die oorsprong dan wel? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: quote: :') ![]() |
|
quote: Waarom je je internetnaam zo geschreven heb als het nu geschreven staat (buiten de mooie symmetrie die het heeft) is natuurlijk de oorsprong! ![]() slotje? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:45] ![]() |
|
quote: Wijsheid komt met de jaren kleine sprinkhaan ![]() |
|
quote: De Noorse black metal dus, zoals ik schreef ![]() quote: Hoho, vooralsnog heeft nog niemand deze theorie kunnen verwerpen; niks onzin ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik bespeur hier een verschil van mening wat betreft zinnig en onzin ![]() ![]() |
|
quote: Nou ja, zoals altijd zit er een kern van waarheid in humor! Dus hoewel dit topic als grap bedoeld was, is een verband natuurlijk niet uit te sluiten ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hier bespreur ik dan weer een overeenstemming van mening ![]() edit: /flauwheids modus, studeren is niet goed voor mijn humor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 18-11-2008 15:50] ![]() |
|
quote: Ieder gezond denkend persoon weet dat dat onzin is. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-11-2008 15:54] ![]() |
|
quote:Damn Drank, je klinkt logisch! ![]() ![]() |
|
quote:vandaar de edit, Kruk ![]() |
|
quote: Nee, dat *denkt* zo'n hypothetische persoon ![]() edit: goddammit, jij met je edits ![]() edti2: en weer teruggeedit, dank je, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-11-2008 15:55] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Tja, wat je noemt... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Alle blackies zijn gewoon verkapte Br33z4h's. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Dat was in principe de geimpliceerd boodschap, ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Iemand die Olav heet is dus niet een verkapte blekkie maar een breezahsnol? ![]() |
|
quote: Nou ja, dat geldt alleen als de internetnaam van zo'n vermeende persoon ook wat blackieachtigs heeft en ongeoorloofd gebruik maakt van hoofdletters. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
(cijfer)slotje! ![]() |
|
quote:Je maakt het ons wel erg makkelijk ![]() ![]() |
|
Rofl. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |