|
Auteur: |
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote: Willen, prima. Maar: 13+14 dec zijn we al onderweg. + quote: Moet er toch wat meer geboden worden. Daarnaast kunnen we onze zaken prima zonder de ZM-boekers Geer en Jan afhandelen. (tenzij het om een ZM-feestje, geregeld via Jan gaat ) Bruce Banner |
|
quote: Tsk tsk.. ook blauwe M&Ms in de kleedkamer ? Waar is de tijd gebleven dat het nog ging om de liefde voor muziek! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Rode. Bruce Banner |
|
Lain, die 50 euro krijg je he, die hoef je niet te betalen deze keer .... |
|
Jaja lololol on topic maar weer. Bruce Banner |
|
Grey begon |
|
Voor 50 euro kom ik mijn nest nog niet uit. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor de goede orde, stelletje pijpzeikers, Als ik een band als Elexorien had willen boeken had ik ze zelf wel benaderd, maar niet gedaan omdat ik weet dat die een andere prijs hebben (logisch). Ik zoek gewoon een bandje dat graag wil spelen, en met onkostenvergoeding genoegen neemt. Vind je dat niks, of denk je dat je nutteloze commentaar gewaardeerd wordt, flikker dan gewoon op uit dit topic. Valt namelijk wel erg op dat iedere keer dezelfde mensen liggen te janken over vergoedingen en bla, maar dat ik de meeste van die mensen nog nooit een podium heb zien betreden. Goed, dat was het gezeik weer, mocht er iemand willen spelen die dag kan er gemaild worden of dump je het mail adres maar hier. |
|
Hehe, sorry. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Geen idee wat Marco en z'n club vraagt, maareh.. Foretold ? Heerschen wel behoorlijk duchtig de pan uit, maar ik weet niet of ze nog voor het onkosten+bier-concept gaan. Hoewel. Ze zuipen er genoeg voor [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Genoeg bandjes die graag willen spelen, lijkt me! Ondanks dat het een mode verschijnsel is geworden dat beginnende bandjes domme gages gaan vragen.... GRAAG OF NIET! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-11-2008 14:16] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Als we niet met Elexorien speelden hadden Winter Siege (www.myspace.com/eternalwintersiege) of Abducted(www.myspace.com/abductedband) graag voor die 50 euro en wat biertjes gespeeld hoor. Dus mocht je een andere keer nog een leuke band nodig hebben voor zoiets, schroom niet. merlijnpoolman@hotmail.com Wij spelen graag weer een keertje buiten het noorden |
|
U heeft mail ! |
|
|
|
Hehehe, Koen: grindbashersATplanetPUNTnl Boeiender |
|
ghegheghe en de enige drummer zei? Carnal-Atak www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ohja, hahahaha. Bis morgen mein drümmer! Boeiender |
|
yow www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Schlagzeuger, maar dat is je vergeven. Bruce Banner |
|
quote: Sja, ik ben dan ook geen mof. Maaruh, kom op Lain, gewoon spelen met je elfjes! Boeiender |
|
quote: Kijk even in de agenda, Sjon. http://elexorien.com/?page_id=6 Bruce Banner |
|
quote: Cancellen die hap! Je kan in FOKKING GELDROP spelen man! Boeiender |
Index / Concerten |