|
Auteur: |
|
|
Het nieuwe album van Delain wordt vrijdag 6 februari ook gepresenteerd in Hedon, Zwolle. Kaarten zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via www.hedon-zwolle.nl. |
|
quote:Waar nog meer dan? |
|
of; Wat wordt er nog meer in Hedon gepresenteerd? |
|
quote: Een dag ervoor in de Melkweg, In Hedon eveneens maar dan naast het optreden een soort van afterparty zie hier alle info: http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_tlevents&Itemid=65&task=detail&showid=360 quote: U wordt op uw wenken bediend: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3049497 |
|
quote:Prachtig suffe uitspraak .. moet Hedon dan telkens de zelfde suffe zaadbandjes waar alleen papa mama zusje en broertje naar komt kijken boeken ... moet je nog meer belasting betalen. |
|
Als ze dat zo nu en dan doen zou wel fijn zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Is daar de Popfront niet voor dan? Wees blij dat er uberhaupt wat is ... |
|
Ook wel, maar een samenwerking waarbij Hedon een grote band plant met in het voorprogramma wat lokaal spul is er dus niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Volgens mij moet het lokale voorprogramma dan toch wel iets aan talent bezitten, iets wat bij 99% van de NL bands gewoon ontbreekt. |
|
ah, Zie sjaakie |
|
quote: Valt wel mee. En zoiets is wel tof om naamsbekendheid te krijgen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Denk even een tikkie commerciƫler ... Hedon moet zijn uitgaven ook kunnen verantwoorden .... door 15x per jaar de kiezelkloppers te boeken wordt dat lastig. |
|
quote: Mijn mening is dat dat niet zo meevalt, naamsbekendheid moet je verdienen, en die verdien je door kwaliteit, of het spelletje heel goed te spelen, en als je dan geen kwaliteit biedt stort dat ook als een kaartenhuis in. |
|
quote: Nou, niet helemaal mee eens, er komen hier wel veel mensen af op lokaal talent. En er zijn meerdere bands die hier in Zwolle oefenen of hier vandaan komen die landelijk optreden en genoeg kwaliteit in huis hebben. Boeiender |
|
quote: 99,9% |
|
Ik wou positief blijven |
|
zwolle; - Opgezwolle - Delain - Sanne Hans gaat lekker - Die Bertholf van the Junes is ook goed bezig - mja.. verder weet ik er zo 123 ook niet wat hoor (behalve prodigal sons en brood enzo eerder) Volgens mij gaat het om dit soort kwaliteit toch? Als zwolse/popfront/'lokaal talent'-bands spelen staan alle vrienden en bekenden er ja (erg gezellig altijd natuurlijk en bieromzet genoeg lijkt me hehe, bv. met volle bak in hedon met accelerate toen), beetje wat Jenje zegt. Staat popfront in Hedon als publiek ipv in popfront zelf. En landelijk optreden kan iedereen natuurlijk OT; 6 februari wellicht aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-11-2008 13:36] |
|
De releasedatum van het nieuwe album van Delain is opgeschoven naar 20 maart. Hierdoor wordt helaas ook de show in Hedon verplaatst van 6 februari naar vrijdag 6 maart. Aangezien het album dan nog niet te koop is wordt het een sneak preview show waar voor het eerst het nieuwe werk te horen zal zijn. Reeds gekochte kaarten blijven gewoon geldig. Mocht je onverhoopt 6 maart niet kunnen en wel al kaarten hebben gehaald lees dan verder. Kaarten gekocht bij Plato of VVV te Zwolle kunnen tot 1 februari worden teruggebracht naar het voorverkoopadres. Heb je kaarten via www.hedon-zwolle.nl besteld en je wilt deze annuleren stuur dan een mailtje naar pr@hedon-zwolle. |
|
quote:Ah mooi!! Kan ik mooi ff doorsparen voor de cd en t-shirt en limited edision cd en girlie endvd en..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Bwahahaha pa wil hier heeeeeel graag naar toe, die is fan! Dus aanwezig dan maar |
|
cd zonder cd-presentatie... het Carnal Leftover's virus blijkt besmettelijk... |
|
Ze hebben me al gestrikt voor kaart/munt-verkoop... Ook aanwezig dus.... |
|
Hedon was propvol gisteravond, wat een volk zeg. Duf, stilstaande volk met hier en daar een gothic wichtje dat dansjes deed. Vond het wat tegenvallen allemaal. De muziek was absoluut niet mijn ding, de nieuwe nummers werden op zich wel goed ontvangen door de zaal. Men was aan het wachten op wat nummers van de vorige cd, dan pas kwam er wat beweging in het publiek. Jammer dan weer dat er dan van die meiden gaan meebleren, wellicht filteren mijn oordoppen te goed, vals koor van bezoekers olee olee. Aniejweej, Charlotte klonk zo nu en dan wat schor en haar stem sloeg wat over. Het meezingen met 2e stem op band vond ik de vorige keer minder geslaagd, helaas gisteravond ook weer. Wel een goede podiumpresentatie, leuk om te zien dat ze zoveel ervaring op hebben gedaan en er zichtbaar heel veel plezier mee hadden. Oh en videoschermen, altijd goed en leuk om de nieuwe videoclip van April Rain te zien! Pa vond het fantastisch, heeft zelfs nog een shirtje gekocht (haha!) en ach, dat was dan ook de reden om te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-03-2009 7:55] |
|
Ah, niets gemist dus. Boeiender |
|
Hier enkele foto's van hun CD release show in de Melkweg Amsterdam: Meer foto's kun je vinden op http://www.metalkrant.net/fotoshots.htm www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
Index / Concerten |