|
Auteur: |
|
|
ik. Ze komen (kwamen) wel uit de VS! |
|
Shit, ik heb hun eerste twee platen al jáááááren ind e kast en al die tijd dacht ik dat het Duitsers waren. Nooit opgezocht om éénof andere reden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ja, uit new york of new jersy als ik het goed heb. heb ze gelukkig zelfs een keer live gezien in belgië. toen tourden ze met cyclone. dat was erg vet!!!! |
|
Geweldige band, vooral die eerste twee platen inderdaad. Die ongelooflijke gillen zijn geweldig. Lekkere thrash inderdaad. Hour Of Pain vind ik een stuk minder, maar nog wel te doen. |
|
Uit New Jersey. Altijd enorm ondergewaardeerd. Gelukkig bracht Metal Mind Records de eerste twee albums opnieuw uit. |
|
Prima platen, de vrienden van het Belgische Cyclone. De US tour van 1986/1987 zorgde voor de nodige ruzies in de tourbus tussen de leden van Blessed Death en John Cyriis van Agent Steel, uiteindelijk had iedereen ruzie met het ego van John. King Fowley (Deceased, October 31) heeft ze ook nog een keer uitgebracht op c.d. op zijn Old Metal label. |
|
quote: Dat lag vast aan Blessed Death en absoluut niet aan John Cyriss! quote:Was dat niet een bootleg met een track (van Destined For Extinction) minder? |
Index / Heavy Metal |