IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Blessed Death
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2008 15:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nog fans van dit Duitse zootje ongeregeld?
De band bracht twee knallers uit in de tweede helft van de jaren '80. Hun derde album (opgenomen in 1991) kwam pas in 2006 uit. De band schijnt weer bij elkaar te zijn en er zouden plannen zijn voor een nieuwe plaat.

Demo (Demo, 1984)
Demo (Demo, 1985)
Kill Or Be Killed (1985)
Destined For Extinction (1987)
Terminal Rage (Demo, 1990)
Live Rage (Demo, 1991)
Hour of Pain (2006)

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2008 15:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik. Ze komen (kwamen) wel uit de VS!

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-11-2008 16:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Shit, ik heb hun eerste twee platen al jáááááren ind e kast en al die tijd dacht ik dat het Duitsers waren. Nooit opgezocht om éénof andere reden.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2008 16:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ja, uit new york of new jersy als ik het goed heb. heb ze gelukkig zelfs een keer live gezien in belgië. toen tourden ze met cyclone. dat was erg vet!!!!

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 24-11-2008 18:20 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Geweldige band, vooral die eerste twee platen inderdaad. Die ongelooflijke gillen zijn geweldig. Lekkere thrash inderdaad. Hour Of Pain vind ik een stuk minder, maar nog wel te doen.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 24-11-2008 23:24 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Uit New Jersey. Altijd enorm ondergewaardeerd.
Gelukkig bracht Metal Mind Records de eerste twee albums opnieuw uit.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 24-11-2008 23:54 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Prima platen, de vrienden van het Belgische Cyclone.
De US tour van 1986/1987 zorgde voor de nodige ruzies in de tourbus tussen de leden van Blessed Death en John Cyriis van Agent Steel, uiteindelijk had iedereen ruzie met het ego van John.
King Fowley (Deceased, October 31) heeft ze ook nog een keer uitgebracht op c.d. op zijn Old Metal label.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 25-11-2008 11:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2008 23:54 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Prima platen, de vrienden van het Belgische Cyclone.
De US tour van 1986/1987 zorgde voor de nodige ruzies in de tourbus tussen de leden van Blessed Death en John Cyriis van Agent Steel, uiteindelijk had iedereen ruzie met het ego van John.

Dat lag vast aan Blessed Death en absoluut niet aan John Cyriss!
quote:
King Fowley (Deceased, October 31) heeft ze ook nog een keer uitgebracht op c.d. op zijn Old Metal label.
Was dat niet een bootleg met een track (van Destined For Extinction) minder?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com