|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja, maar volgens mij nam Joe ook nog Xav mee, dan zijn we met 5 en dan is er 1 bed over voor who knows how. Ik neem wel Noren mee, maar ik denk niet dat die in een hotel gaan. Harald gaat volgens mij sowieso. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En de kaartjes en het e-ticket zijn binnen, wat gaat dat toch snel Hatsjikidee! |
|
For Immediate press release: Enslaved and Hole in the Sky presents A Blaze in the Northern Sky – Hole in the Sky 10 year anniversary Wow, it’s been 10 years already. Who would have though that when we first started planning the first festival in 1999 as a tribute to our late friend Erik «Grim» Brødreskift. It’s been a phenomenal ride, with lots of great memories to cherish, fantastic concerts and an incredible audience that shows up in numbers each year. This calls for celebration. We’ve always paid much attention to tradition, but we’ve also tried to look ahead at the same time. With the 2009 edition having the strongest focus on the local scene since the inception of this event, it feels like we’ve come full circle. To prove that Bergen scene is as vital as ever, we’ve invited Enslaved to host the birthday bash of the century. A band that helped set the bench mark for what Norwegian extreme metal was all about and what it has grown to become. «A Blaze in the Northern Sky» will be a perfect reflection of just that, cutting edge and progressive together with a dive into the historic vaults of what defined the Norwegian scene together with prominent guests from (among others) Darkthrone, Emperor and Mayhem. Goede zaak.. nog meer reden om toch maar die kant af te reizen. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
je bent nog wat vergeten te quoten Also confirmed for 2009: VOIVOD PENTAGRAM AURA NOIR TAAKE NECROS CHRISTOS PORTRAIT Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: *kwijl* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eind van deze maand ff kaartje aanschaffen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jaaaahhh, doen!! Die van mij liggen hier al...hihi Heb je mijn mail over de slaapplaatsen nog gelezen? YMCA = keuken en eigen douche/ toilet, 4p = 1200 NOK of Citybox = alleen kamer en met andere kamer gedeelde douche/ toilet, geen keuken, 4p = 1000 NOK. Hatsjikidee! |
|
hehe woeps. Ja ik ga je meteen ff antwoorden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Citybox is wel gaaf en vlakbij Garage. In mijn kamer zat wel een kitchenette met koelkast maar je moet zelf een pannetje meenemen. Beneden onbeperkt gratis koffie en thee en een magentron om te pingen. Bla |
|
maar dan heb je een gedeelde toilet en douche Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had vorig jaar een grote luxe badkamer voor mij alleen tegenover mijn kamer. Er is een badkamer tussen iedere 2 a 3 kamers op de gang en ik zag eigenlijk nooit iemand. (Met mijn festival slaap en waaktijden...) Ach, zelf weten, gewoon lekker doen wat jullie 't fijnst lijkt! Bla |
|
Ohhh ik wil ook wel mee... Als ik vrij kon krijgen dan was ik meegegaan. Volgend jaar dan maar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Komt allemaal goed. zolang we maar onderdak hebben hahaha. Dat dak terras was wel super relexed vorig jaar! @mir.. jaaaaaaaaaaaaaa doen volgend jaar gaan!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Met extreem dronken Zweden of wat was het? hahahaha. Was zelf ook dronken dus kan niet alles meer goed herinneren Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:ja de tering. was dat al weer bijna vergeten. kregen vanalles naar onze kop toegelingerd. volgens mij had 1 van die Zweden die schoenen zelfs nog gepast. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-04-2009 19:08] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ah, toen lag ik rustig te slapen. Helemaal geen last van jullie gehad Anyway, mailtje voor de kamer = verstuurd. Als ze niets beschikbaar hebben kunnen we alsnog naar Citybox. Hatsjikidee! |
|
heheh later wel toen ik terug kwam. bla bla bla Die Duitsers waren vooral heel blij ah ja super. wij moesten namelijk de laaste keer Bergen wel op voorhand betalen, maar dat komt denk ik omdat we buiten het seizoen daar zaten en we geen deskdame hebben gezien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kamer is geregeld Ik heb er nu al zin in! Hatsjikidee! |
|
aaaaaaaaaaaah SUPER!! Nathalie moet nog ff kijken of ze kan want ze heeft geen vrije dagen meer, maar gaat kijken of ze onbetaald verlof kan krijgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nu al geen vrije dagen meer??? Ik neem aan dat ze ze voor andere dingen heeft gereserveerd want anders duurt het jaar nog erg lang... Maar zou wel leuk zijn als ze mee kan gaan! Hatsjikidee! |
|
Les 1: Hvordan har du det? Les 2: Jeg vil gjerne ha et glass øl. Jeg vil gjerne ha et glass øl til. Serieus! Hatsjikidee! |
|
ja, maar dat zeg je nooit. Kan jeg få øl? of later op de avond... Øl! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi dat jullie je kamer hebben! Ik heb er nu al zo'n zin in! Bla |
|
Is het al zover?? En ik kan niet wachten tot mijn shoppingspree in Bergen. Daar hebben ze namelijk een mooseshop. DIe in maart dichtzat ivm dat het buiten het seizoen was. LOOOOOVE elg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |