IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hole In The Sky 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-04-2009 12:33 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2009 20:46 schreef Cadaveria het volgende:
ga na Inferno maar eens een kaartje kopen. En woepsie.. ben vergeten laatst een kamer voor 6p. te bestellen. maar dat zal ik asap ook eens doen. Heb er nu al weer zin in

6p is misschien wat veel? Ik kom nu op 4 als ik Nath en Joe meetel. Of neem jij nog wat Noren mee?

Enne... kaartjes besteld + ticket geboekt (wat een gedoe, moest via telefoon om mijn kortingsbon te kunnen gebruiken).

Vluchten:

KLM 25/8 9.35 heen
KLM 30/8 15.15 terug (hoi Mira! )

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-04-2009 12:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2009 12:33 schreef Unholy Mary het volgende:
6p is misschien wat veel? Ik kom nu op 4 als ik Nath en Joe meetel. Of neem jij nog wat Noren mee?

ja, maar volgens mij nam Joe ook nog Xav mee, dan zijn we met 5 en dan is er 1 bed over voor who knows how.
Ik neem wel Noren mee, maar ik denk niet dat die in een hotel gaan. Harald gaat volgens mij sowieso.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 15-04-2009 11:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

En de kaartjes en het e-ticket zijn binnen, wat gaat dat toch snel

Hatsjikidee!

Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 20-04-2009 16:07 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

For Immediate press release:

Enslaved and Hole in the Sky presents A Blaze in the Northern Sky – Hole in the Sky 10 year anniversary

Wow, it’s been 10 years already. Who would have though that when we first started planning the first festival in 1999 as a tribute to our late friend Erik «Grim» Brødreskift. It’s been a phenomenal ride, with lots of great memories to cherish, fantastic concerts and an incredible audience that shows up in numbers each year. This calls for celebration. We’ve always paid much attention to tradition, but we’ve also tried to look ahead at the same time. With the 2009 edition having the strongest focus on the local scene since the inception of this event, it feels like we’ve come full circle. To prove that Bergen scene is as vital as ever, we’ve invited Enslaved to host the birthday bash of the century. A band that helped set the bench mark for what Norwegian extreme metal was all about and what it has grown to become. «A Blaze in the Northern Sky» will be a perfect reflection of just that, cutting edge and progressive together with a dive into the historic vaults of what defined the Norwegian scene together with prominent guests from (among others) Darkthrone, Emperor and Mayhem.

Goede zaak.. nog meer reden om toch maar die kant af te reizen.

Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-04-2009 17:09 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

je bent nog wat vergeten te quoten

Also confirmed for 2009:
VOIVOD
PENTAGRAM
AURA NOIR
TAAKE
NECROS CHRISTOS
PORTRAIT

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-04-2009 17:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2009 16:07 schreef Den_Bockereyder het volgende:
For Immediate press release:

Enslaved and Hole in the Sky presents A Blaze in the Northern Sky – Hole in the Sky 10 year anniversary

Wow, it’s been 10 years already. Who would have though that when we first started planning the first festival in 1999 as a tribute to our late friend Erik «Grim» Brødreskift. It’s been a phenomenal ride, with lots of great memories to cherish, fantastic concerts and an incredible audience that shows up in numbers each year. This calls for celebration. We’ve always paid much attention to tradition, but we’ve also tried to look ahead at the same time. With the 2009 edition having the strongest focus on the local scene since the inception of this event, it feels like we’ve come full circle. To prove that Bergen scene is as vital as ever, we’ve invited Enslaved to host the birthday bash of the century. A band that helped set the bench mark for what Norwegian extreme metal was all about and what it has grown to become. «A Blaze in the Northern Sky» will be a perfect reflection of just that, cutting edge and progressive together with a dive into the historic vaults of what defined the Norwegian scene together with prominent guests from (among others) Darkthrone, Emperor and Mayhem.

*kwijl*

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-04-2009 17:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Eind van deze maand ff kaartje aanschaffen

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-04-2009 23:12 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Jaaaahhh, doen!! Die van mij liggen hier al...hihi

Heb je mijn mail over de slaapplaatsen nog gelezen?
YMCA = keuken en eigen douche/ toilet, 4p = 1200 NOK
of Citybox = alleen kamer en met andere kamer gedeelde douche/ toilet, geen keuken, 4p = 1000 NOK.

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-04-2009 17:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe woeps. Ja ik ga je meteen ff antwoorden

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 22-04-2009 9:55 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Citybox is wel gaaf en vlakbij Garage. In mijn kamer zat wel een kitchenette met koelkast maar je moet zelf een pannetje meenemen.
Beneden onbeperkt gratis koffie en thee en een magentron om te pingen.

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-04-2009 18:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

maar dan heb je een gedeelde toilet en douche

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 22-04-2009 22:14 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik had vorig jaar een grote luxe badkamer voor mij alleen tegenover mijn kamer.
Er is een badkamer tussen iedere 2 a 3 kamers op de gang en ik zag eigenlijk nooit iemand.
(Met mijn festival slaap en waaktijden...)

Ach, zelf weten, gewoon lekker doen wat jullie 't fijnst lijkt!

Bla

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 23-04-2009 10:27 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ohhh ik wil ook wel mee... Als ik vrij kon krijgen dan was ik meegegaan.
Volgend jaar dan maar.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2009 16:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2009 22:14 schreef MischiefMira het volgende:
Ik had vorig jaar een grote luxe badkamer voor mij alleen tegenover mijn kamer.
Er is een badkamer tussen iedere 2 a 3 kamers op de gang en ik zag eigenlijk nooit iemand.
(Met mijn festival slaap en waaktijden...)

Ach, zelf weten, gewoon lekker doen wat jullie 't fijnst lijkt!

Komt allemaal goed. zolang we maar onderdak hebben hahaha. Dat dak terras was wel super relexed vorig jaar!

@mir.. jaaaaaaaaaaaaaa doen volgend jaar gaan!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-04-2009 17:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 16:27 schreef Cadaveria het volgende:
Dat dak terras was wel super relexed vorig jaar!

Met extreem dronken Zweden of wat was het? hahahaha. Was zelf ook dronken dus kan niet alles meer goed herinneren

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2009 19:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 17:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Met extreem dronken Zweden of wat was het? hahahaha. Was zelf ook dronken dus kan niet alles meer goed herinneren
ja de tering. was dat al weer bijna vergeten. kregen vanalles naar onze kop toegelingerd.
volgens mij had 1 van die Zweden die schoenen zelfs nog gepast.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-04-2009 19:08]

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-04-2009 19:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ah, toen lag ik rustig te slapen. Helemaal geen last van jullie gehad

Anyway, mailtje voor de kamer = verstuurd. Als ze niets beschikbaar hebben kunnen we alsnog naar Citybox.

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-04-2009 19:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

heheh later wel toen ik terug kwam. bla bla bla
Die Duitsers waren vooral heel blij

ah ja super.
wij moesten namelijk de laaste keer Bergen wel op voorhand betalen, maar dat komt denk ik omdat we buiten het seizoen daar zaten en we geen deskdame hebben gezien.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-04-2009 11:17 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Kamer is geregeld

Ik heb er nu al zin in!

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-04-2009 17:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

aaaaaaaaaaaah SUPER!!
Nathalie moet nog ff kijken of ze kan want ze heeft geen vrije dagen meer, maar gaat kijken of ze onbetaald verlof kan krijgen.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-04-2009 23:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nu al geen vrije dagen meer???
Ik neem aan dat ze ze voor andere dingen heeft gereserveerd want anders duurt het jaar nog erg lang...
Maar zou wel leuk zijn als ze mee kan gaan!

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-04-2009 23:04 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Les 1: Hvordan har du det?
Les 2: Jeg vil gjerne ha et glass øl. Jeg vil gjerne ha et glass øl til.

Serieus!

Hatsjikidee!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-04-2009 8:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ja, maar dat zeg je nooit. Kan jeg få øl? of later op de avond... Øl!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 27-04-2009 9:37 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Mooi dat jullie je kamer hebben!
Ik heb er nu al zo'n zin in!

Bla

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-04-2009 18:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Is het al zover?? En ik kan niet wachten tot mijn shoppingspree in Bergen. Daar hebben ze namelijk een mooseshop. DIe in maart dichtzat ivm dat het buiten het seizoen was. LOOOOOVE elg

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com