|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, neejoh! Boeiender |
|
quote: Misschien aanwezig. |
|
|
|
quote: Earik is volgens mij idd van TLP. Hij begon zelfs over deze topic als aankondiging van een nummer kan ik me herinneren. Sinister en I chaos gaan overigens via The Prophecy Agency en niet via Mojo. Eh en ja de naam is niet origineel maar WTF @Tenderstrike; je had mn mail ontvangen @meatgrinder; ja tuurlijk is het promo gelul Maar je moet toch wat om ervoor te zorgen dat er publiek op af komt. Veel publiek betekend volgende keer (nog) betere bands! |
|
quote: Donders, de eerstvolgende keer dat ik bij een gig ben en ze spelen Burn! keil ik een zooi van die doosjes het podium op |
|
quote: [spammodus] [/spammodus] |
|
Weet iemand hier toevallig hoe de opkomsten in de Bazart op metalavonden over het algemeen zijn? |
|
VRIJDAG DrDoom Jesus Crost Holstoot in de Bazart! Komt allen! Entree: 4,50 |
|
ha kom dr net achter dat de Bazart op een steenworp afstand is van waar ik vroeger heb gewoond.Klein tentje. =) |
|
Ik ben erg benieuwd, randstad kan erg leuk zijn maar ook verschrikkelijk. Speciale line up dit weekend dus dat word spannend |
|
Ik dnek dat deze avond wel ok wordt qua opkomst, Holstoot is een lokale band, en die zijn wel vrij actief met ronslene en promo maken, en meestal nemen die zelf ook nog een hoop volk mee. Ik zal straks nog even een telefoontje naar Den Haag plegen, kijken of ik nog wat volk voor je op de been kan brengen. |
|
Het ligt ver buiten het centrum,genoeg parkeergelegenheid.Weet alleen niet of het nu nog gratis is. Ff zien of ik nog bekenden tegenkom. Eerst maar ff beter worden. =) |
|
quote: Haha ik heb zo ook nog een cd in mn handen gedrukt gekregen daarzo. Nummer van 20 seconden met 3 geslachte speenvarkens vallende pannen en stofzuigers. "Rotting panda productions" en "fucking shit records" Edith: Schippers [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-04-2010 16:45] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: paar weken geleden in naaldwijk geweest en daar rostte 't publiek de tent mooi aan gort! veel plezier iig! |
|
quote: Weet je wat nog het ergste is, die single, want dat is het heeft bv in Slovenië ook nog vet veel airplay op metalradio stations. Waar heb je die cd in je handen gedrukt gekregen trouwens? |
|
gewoon daar in de bazart ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik van Knarf zelf. =) |
|
quote: Naaldwijk is idd goed te doen! Grotendeels dankzij de bazen van Rectal Smegma, daar brengen we in ieder geval de nacht mee door dus goede after gegarandeerd |
|
Net bevestigd: NILE in t Paard van Troje! Genoeg te zien/horen/headbangen tot begin augustus! 24 april: Bleed for Mercy / Anatar /A New Dawn - Musicon 28 april: DETENTE(USA)/Persistence - cafe De Vinger 14 mei: Ametheon/Conorach/After The Silence - Musicon 14 mei: Rompeprop/ Graven Image /Aesthetic Malice - Bazart 21 mei: SINISTER / I Chaos / Acrid - Paard Van Troje 29 mei: Magion / Ex Libris - Poppodium Saturnus, Scheveningen 12 juni: Tributör - Muziekcafe De Paap 16 juni: Librium / Detonation / Cilice - Bazart 19 juni: Roadkill / Montany - Poppodium Saturnus, Scheveningen 23 juni: NILE (USA) / support? - Paard van Troje 4 augustus: RAVEN (UK)/ Martyr - Paard Van Troje 7 augustus: SEPULTURA(schollenpop) - Scheveningen [Dit bericht is gewijzigd door metaldenhaag op 01-05-2010 16:04] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |