IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Protest The Hero + The Chariot + The Human Abstract // 10 maart // FortaRock - Doornroosje
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-11-2008 16:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

FortaRock presents

enige show in NL!

www.myspace.com/protestthehero
www.myspace.com/thechariot
www.myspace.com/thehumanabstract

tickets & info: www.doornroosje.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-11-2008 21:07]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-11-2008 17:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hm daar wil ik wel even heen. Wel een kutdag, maar ik ga m'n best doen

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Spirit In Black
Posted 27-11-2008 17:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja de dinsdag is niet bepaald ideaal. Was de enige beschikbare dag voor NL. tussen London & Parijs in...wel een mooie package toch.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 27-11-2008 20:58 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Zeker een leuke package. Lijkt me dat ik daar wel bij ben

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-11-2008 21:35 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Misschien wel ja, is nog een eindje vooruit.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 29-11-2008 9:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Protest The Hero en The Chariot, ziet er leuk uit.

Tegen die tijd nog maar eens kijken of het uitkomt.

Spirit In Black
Posted 17-02-2009 21:33 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*kick*

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 17-02-2009 21:58 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Waarschijnlijk anwazig.

=)

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-02-2009 23:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Poeh, nog hard aan het twijfelen. Rotterdam - Nijmegen is toch een behoorlijk eind en 13 maart ook al The Ocean enzo daar....

tharos
Usericon van tharos
Posted 17-02-2009 23:13 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

Protest the Hero vind ik prima te pruimen, maar het optreden in Tivoli was zo zwaar kut dat ik nog aan het twijfelen ben.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com