|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oeh, zo'n mooie man voor het podium zou wel gaaf zijn! Boeiender |
|
Dames, succes vanavond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
mmm, was er niks aan ofzo? normaal zie je half Zwolle alweer posten hoe gaaf het wel niet was en hoe dronken dat ze waren. Narp aka tonymacaroni bijvoorbeeld... kom op met die ranzige details... |
|
Misschien was het nog gaver dan normaal, en is men nog aan feesten. Bruce Banner |
|
zou goed kunnen idd! |
|
vind de Zwolse hip-hop scene beter Skatepark Wezelanden (ook 2 keer in Zwolle geweest) |
|
Ja, waar was je vorige week dan? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Met griep in bed gd$&*(me!!!! Hoe was het ben wel benieuwt. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Griep jonge, de hele facking week, ik leef weer een beetje eindelijk. Elke x als ik in Zwolle ben gaan we naar volgens mij de meest foute tent van Zwolle, help me even... uhm zit naast de Joffer ofzo en naast zo'n shoarma turk |
|
Geen idee die kant kom ik nooit Maar het was een geslaagd feestje met zo'n 350 man en veel biergebruik, hahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Moet ik dan beginnen met hoe vet het was gister???? LOL! Maar het was vooral errug gezellig!!!! Maar helaas; de kater komt later en die is er inmiddels ingeslopen... |
|
Zo, ook eindelijk weer wakker. Was een erg leuk feestje gister, hehe. Jammer dat je ziek was Tony. Boeiender |
|
ziek? smoesjes! fijn dat jij ook weer in ´t land van de levenden bent.. helaas (geen smoes) was ik rond 03.30 uur thuis en dus Departure gemist... |
|
Was weer een gaaf optreden! |
|
quote: Ben nu de opnames aan het luisteren, ik dacht dat we minder goed gespeeld hadden. Leuk dat jullie er waren! Boeiender |
|
Leuk feestje Foto's op http://s36.photobucket.com/albums/e23/Sorceress_rhcp/Departure%20Popfront%202009/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |