|
Auteur: |
|
|
Ik ga het toch even heel voorzichtig vragen... Wat vindt men hier van dit punk/emo bandje? Bayside is een van mijn muzikalen zonden. Maar hun songs steken gewoon zo goed in elkaar dat ik echt een grote fan ben geworden. http://www.myspace.com/bayside I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Das dus duidelijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Neggie, je wordt soft... Die nieuwe plaat van Bayside staat nog op het lijstje, wil ik zeker eens horen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hoezo "wordt"? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Er is dus geen weg meer terug? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gayside. |
|
Hahaaaaa! Ik zie wat je daar doet! Je vervangt de B van Bayside met de G van Gay om zo op ludieke wijze duidelijk te maken dat je dit bandje en de mensen die hier naar luisteren maar homosexueel vindt. Goed gevonden I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Echt sterke opmerking is het niet, moet ik toegeven. Wel terecht volgens en anders was het in mijn hoofd blijven hangen, dus maakte ik hem maar even. Het lukt mij niet om die filmpjes uit te zitten, ik haal de minuut niet eens. |
Index / Muziek algemeen |