|
Auteur: |
|
|
De bands tot nu toe Wordt weer eens een uiterst mooi feestje! Datum: 26 & 27 Juni 2009 Tickets: Festival: € 65,- Camping: € 15,- (inkl. EUR 5.- Müllpfand) Auto: € 10,- Tickets via de site. www.bang-your-head.de Tickets inc. Busreis via www.therockonline.nl |
|
Waarschijnlijk hier naar toe! Al paar zeer gave bands. |
|
quote:Waarschijnlijk ook in mijn tentamen week, ware het niet dat ik alle presentaties die ik die periode moet doen, vorig jaar al heb gedaan. Best handig, jaartje opnieuw doen |
|
De Mirre is aanwezig! No passion no life |
|
Wanneer ga je ticket bestellen dan? Of is ie onderweg? De mijne hopelijk eind vd maand, als er nog centen in het vat zitten No passion no life |
|
quote:Ticket in januari ergens denk ik, mijn geld boom moet ook eerst weer een beetje bijkomen |
|
Update: - Blind Guardian - W.A.S.P. - U.D.O. - Sodom - Y & T - Sacred Reich - Hardcore Superstar - Ross the Boss - Warrior - Laaz Rockit - Driver - Alestorm |
|
*schop* Line-up compleet Zin an! |
|
Allemachtig, dit zijn de bands die geboekt horen te worden voor een festival! Wat is dat toch, waarom komt dit tegenwoordig niet meer vaker voor? Heb net een kaart voor Graspop gekocht, anders had ik het wel geweten... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Ik zeg verkopen en hierheen gaan |
|
quote: Dat? Dat is jouw mening. Op Sacred Reich na niet veel soeps, is mijn mening. Boeiender |
|
quote: Altijd wat te zeiken of niet Tjieu? [Dit bericht is gewijzigd door Kurk op 04-03-2009 18:02] |
|
Hmmz, Cloven Hoof, warrior, alestorm en Laaz Rockit zijn wel een hele goede zaak natuurlijk. Jammer dat dit soort dingen alleen in Duitsland nog kunnen. Ik ben te lui om de wereld af te reizen voor festivallen tegenwoordig Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee hoor, het is gewoon niet een festival voor mij. Dus ik begrijp wel waarom niet elk festival deze bands neerzet. Rectificatie overigens, naast SR is Exodus ook wel aardig. Boeiender |
|
Exodus en SR idd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Blind Guardian en Journey :D TEGEK !!!!! Verder zijn de andere namen ook prima in orde, even flink over nadenken. |
|
Hier wil ik ook naar toe.Dikke line-up met zoveel jeugdsentiment bands. .Niemand die met de auto gaat en plekje over heeft? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 07-06-2009 2:51] =) |
Index / Concerten |