|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nou zal ik eens serieus zijn ehm via ehm ff denken heel suf rondsurfen en poef daar was ik opeens op een heel gezellig forum waar ik nog steeds lekker blijf rondhangen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
haha wat een reacties lol Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik denk dat we lang kunnen wachten op een POLL Wiegen Meister ! |
|
ja, er staan ondertussen genoeg ideeën zou je zo denken. |
|
Als ik vanavond tijd heb ... zet ik er wel 1 op. |
|
Hier nog een idee voor een poll: Moet deze smiley wel of niet op ZM komen? Ik vind hem heersen iig... |
|
mij heb je: hail die smile! |
|
quote: thank you paul |
|
quote: Gelukkig zijn er mensen die mijn werk waarderen ! Wiegen Meister ! |
|
Hij is errug strak Shadow! Paul, die smiley moet er gewoon op! |
|
misschien kan iemand er nog corspe paint op priegelen |
|
Hij heeft corpsepaint... |
|
uhmz... Je moeder. |
|
Argh nee .... |
|
Het is toch niet lief als de Gothic en Black metal fanaten zonder bij behorende smily moeten zitten. Wiegen Meister ! |
|
Juist, elke zichzelf respecterende (en elke zichzelf niet respecterende...) blackmetalhead wil wel een gecorpsepainte smiley. |
|
quote: ik voel me achtergesteld hij heeft een baardje |
|
Zal er ooit nog eens een poll komen ??? Wiegen Meister ! |
|
Ik heb er nog 1 Hoe vaak bezoek je ZM ??? - 1x per week - 2x tot 3x per week - Iedere week wel heel vaak - Ik woon hier Wiegen Meister ! |
|
quote: het is me startpagina Don't touch me. I'm evil. |
|
goh bij jou ook al |
|
Alleen die "hoe vaak kom je hier"-poll is al eens geweest... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Deze vond ik op een ........... site Geil je op de buurvrouw ? -Ja, want die is lekkerder dan mijn eigen vrouw -Ja, op beide buurvrouwen zelfs -Ik woon in een flat, ze zijn overal om me heen -Nee, maar ik heb een lekkere buurman -Ik woon vrijstaand en heb geen buren Wiegen Meister ! |
|
Naar je zin gehad op de eo-jongerendag? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |