|
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Gaaf om jullie weer eens te zien! ( oh, en kan ik ergens jullie logo vinden? Kan ik die er nu staat vervangen...) Boeiender |
|
Mail me ff, snaack @ zm [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-12-2008 16:08] |
|
Dan zal ik even een mooi piratenceedeetje branden voor Snaack |
|
Vet! |
|
Zit die toko in de buurt van het station of moet ik de JudgeBike van stal gaan halen? |
|
Tsja, het is toch wel een stukje lopen vamnaf het station, ik gok op 20 minuten, die tent zit vlakbij de snelweg op en afrit in Geldrop. |
|
Gewoon aan de noodrem trekken! Toko ligt langs het spoor |
|
Je kan wel met mij meefietsen als ik ga, Michiel. Ik ken 't daar wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Vanavond dus! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gaaf dat jullie er waren Illu en Judge! Was een leuke kroeg, en aardige mensen. Traktor was lekker bezig, Context speelde nieuwe shit en klonk weer strakker! Boeiender |
|
Dank aan de bands, het was een lekker avondje herrie! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het was zeker gezellig alleen na een paar nummers Context sloeg de vermoeidheid enorm toe en besloot ik terug te keren naar Eindhoven. Des te vreemder was het daarom ook dat ik na 3 minuten fietsen me weer zo fris als een hoentje voelde en het nog betrekkelijk laat heb gemaakt. Is het misschien dat nu ik met roken gestopt ben rokerige kroegen niet meer trek . Wie het weet mag het zeggen... Traktor was zoals in hun eigen topic reeds vermeld lekker lomp. Departure helaas gemist dus maar dat haal ik zeker nog een keer in. En leuk om iedereen weer eens te zien |
|
Frisse lucht is goed voor je! Daar knapt een mens van op. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Gezellige avond gehad! Tof om Departure eindelijk live aan het werk te zien, vette shit! Props @ Clemens, fucking strak drumwerk kerel (en bedankt voor de piraten-CD uiteraard! ) Context zette ook een goede show neer, muzikaal gezien was dat echter wat minder mijn ding. |
Index / Concerten |