|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg gave band inderdaad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ken die split met mayhem als enige en vond die echt geen fuck aan. kan misschien ook wel komen omdat ik nogal fan ben van de oude mayhem en het contrast te groot was voor me maar nee, het nodigde ook niet uit om meer van ze te gaan luisteren Je moeder. |
|
Dan doe dat toch maar eens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zal ik doen Je moeder. |
|
Gave band, alleen al tijden niet meer gehoord, mijn dank aan de topicstarter voor het opfrissen van mijn geheugen |
|
Ben in het bezit van Damascus Steel, ooit voor een schamele 2 euro op de kop getikt. Belachelijk eigenlijk dat kwaliteit zo cheap kan zijn. Mirai van Sigh speelt ook wat toetsels op dat album. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ken alleen de split met Mayhem (Freezing Moon), heb die destijds vooral gekocht voor Mayhem. Goede aanschaf, een paar euro en dan heb je alle Mayhem studio-opnames die ooit met Dead op vocals gemaakt zijn |
|
quote: Nou, ik heb er wel meer in de kast staan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dat vind ik knap, want de enige officiele Mayhem studio-opname waar Dead ooit aan geparticipeerd heeft is de opname van die twee nummers (die inmiddels wel op een aantal releases terecht zijn gekomen), volgens mij oorspronkelijk voor een verzamelaar van CBR, maar dat weet ik niet meer zeker. Voor de rest zijn er alleen maar bootlegs, live albums en rehearsals verschenen met Dead. |
|
Je hebt voorwaar gelijk. Stomme rehearsals... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Heb er jaren geleden en cd van gekocht, waarom weet ik niet, ik trek die shit echt niet. Against God and Government |
|
die split met Mayhem hemmek ja, de rest vonnek beetje machinaal, is dat die" bastard niet van die Teutonische thrash band, die hilarische band waar we allemaal kreupel van lagen? signature |
|
quote: Maar toch, mijn favourite Mayhem releases blijven Freezing Moon (leerde ik kennen op die Nordic Metal compilatie 'tribute to euronymous' een jaar of 10 geleden), Live in Leipzig (met Dead!) en hun debut album met Attila. Maniac heb ik nooit heel veel aan gevonden, al moet ik toegeven dat Deathcrush ook wel weer leuk is. Ook briljant is de Tribute to the black Emperors LP, met Morbid erbij. Misschien toch maar weer eens een LP'tje opzetten. |
|
quote: Die heb ik ook allemaal en je hebt op zich wel gelijk. De Maniac-periode is niet erg sterk (een paar uitzonderingen daargelaten). Die laatste vind ik dan wel weer heel erg goed. Ik vind trouwens The Meads of Asphodel een goeie keuze voor zo'n split. Beide unieke band met een authentiek sfeertje. Ik ben echt benieuwd naar de volgende stap van The Meads. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik las vanmiddag dat ze deze maand een nieuwe plaat uit gaan brengen. Dacht eigenlijk dat ze al gestopt waren maar toch niet dus. Ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-10-2010 0:41] |
|
Nee, ze hebben ook nog een split met punkcovers uitgebracht dit jaar. A Canticle for the lost amputees of Aelia Capitolina who have been trampled under the iron shod hooves of salivating Hell Rams and impaled on the shimmering tusks of salvation within the abandoned tab Leuke songtitel weer. |
|
Ja dat zag ik ook maar daar kwam ik pas achter toen ik over deze aankomende plaat las. |
|
Laatste plaat is al weer langer geleden dan ik dacht. Ze hebben ook een paar keer nog een kerstnummer opgenomen voor Terrorizer. Benieuwd naar de nieuwe plaat. Ik hoop dat de Hawkwindgitarist nog weer een paar nummers meedoet. |
|
Lyrics van de nieuwe: http://www.themeadsofasphodel.com/?q=metatrons-codex Die kruipt nog even in mijn jaarlijst. |
|
quote: Wat een toeval, ik wilde het net vragen.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
dat zijn toch die mannen van Jaldaboath, niet? signature |
|
Jaldaboath zat vroeger in de band. |
|
hoe kwamen ze eigenlijk aan die split met Mayhem? signature |
|
quote: Na de release gekregen van het label |
|
Oh is er een nieuwe? Vet! Ik vind die "The Meads of Asphodel - In the Name of God, Welcome to Planet Genocide" EP wel heel vet opzich, dit ga ik even uitchecken, die nieuwe. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |