|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De vraag is nu natuurlijk, tot hoe laat gaat het feestje door? Against God and Government |
|
sowieso een uur of 2/3 |
|
Zeker wel weer aanwezig ! Hoelaat beginnen jullie, Dennis? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
00:00 uur dus en Berthus & co zullen aftrappen om 22:00 |
|
Vanaf ergens tussen 2200 uur en 2230 uur aanwezig denk ik, ruim op tijd voor Scionics dus ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
de kerstfuif is 24 dec. en wie moeten er weer een dag later spelen en jurasic park vroeg in de ochtend [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 03-12-2008 23:19] |
|
quote: DrDennuz? Boeiender |
|
|
|
quote: 1e 2 setjes metaal zijn al op hout gebonden trouwens. Boeiender |
|
quote: u riep?XD nou we kunnen tot nu toe ieder jaar nog spreken van een geslaagd feestje dus dat zal dit jaar niet anders zijn ik bereid me wel voor op de 680.000 kilo voedsel die ik weer voorgeschoteld krijg met kerst |
|
quote: |
|
Dus er is een eerste band om 10 uur 's ochtends en de tweede begint om 12 uur 's nachts? En dan in de tussentijd zoveel mogelijk bier drinken? Dat gaat vast goed! Eens kijken of dat nog iets is. Wil Berthus wel eens zien spelen eigenlijk, legendarische kerel is dat. |
|
Zeker. |
|
quote: Hehehe, erg jammer dat ik dat Jurassic Park niet kan zien, heb al andere plannen die avond. Wel gaaf dat 3/4e Stranger op dat podium staat, doet me denken aan vroeggah, als roadie mee met die band. Gaafheid. Boeiender |
|
quote: welke plannen zijn beter dan jezelf voor 20 euro bezatten bij het luisteren van hardrock en metal? |
|
quote: Nou, menschen die vanuit het buitenland komen welkom heten vind ik toch iets belangrijker. En daarbij, een krat bier kost ongeveer 10 euro, dus voor 20 euro kan ik thuis met muziek aan ook heel zat worden hoor. Succes daar in ieder geval. Boeiender |
|
quote: belangrijker is dat je ze HARTELIJK welkom heet... en hoeveel meer hartelijk kun je zijn door ze mee te nemen naar een avondje zuipen en bandjes kiek'n (ja ik kan heel vervelend zijn jaXD) |
|
quote: De feestcommissie had al andere plannen. Maar ik zal het zeker nog even vragen. quote: Weektochjoh! Boeiender |
|
quote: ik d8 ik zeg het nog even nadrukkelijk... en doe dat |
|
Gisteren afgesproken dat we hierheen gaan. Wil Berthus ook wel eens live checken! En Scionics ook natuurlijk. Ben dan alleen de bob dus dan moet ik maar voor 20 euro sinas drinken! see you at occultfest! |
|
quote: Je rijdt zeker niet over Zwolle toevallig??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Helaasch vertrekken wij vanaf Fort en gaan dan via Balkbrug naar Ommen dus Zwolle ligt niet op de route! see you at occultfest! |
|
Vanavond dus al! see you at occultfest! |
|
quote: oeh dat word buikpijn van de sinas vanavond:p sterkte |
|
Tot vanoamp, es eem kiek'n hoe die Neanderthalers het doen tegenwoordig en Scionics natuurlijk X heul veul www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |