|
Auteur: |
|
|
De legendarische Trash Metal band uit San Francisco; Forbidden speelt dit jaar twee clubshows in Nederland. http://www.myspace.com/forbidden__evil Vr 29 Mei De Pul - Uden Do 4 Juni De Lantaarn - Hellendoorn entree 15 euro. Via ticketmaster vanaf Vr 5 December en via muziekagenda.nl reeds nu al verkrijgbaar. |
|
quote: |
|
quote: Present! |
|
quote: |
|
quote: ? |
|
Leippe shit, ik neem aan dat dit voor 2009 is "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
uiteraard 2009 |
|
Ik sla dit keer over. Afgelopen zomer in Dynamo staat nog helder voor de geest |
|
Tof, ga bij 1 van de optredens wel bij zijn. Zang is helaas niet meer wat het was, maar zeker nog de moeite waard! |
|
We gaan naar Uden toe... |
|
Even kijken of Hellendoorn een optie is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Was een puike show ondanks de mij wat tegenvallende opkomst - maar een goeie warming-up voor de heren, geloof ik. Ondanks het mindere licht (invergelijking met de Dynamo show van vorig jaar) toch nog wat leuke plaatjes geschoten, zoals deze schattige: |
|
Donderdag a.s. samen met Helstar in de Lantaarn in Hellendoorn! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Hey, is dat Steve Smyth? (Die linker uiteraard) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Jazeker - hij deed het niet slecht, al is Glenn's shredding wat beter bij de nummers van hun eersteling. Hier nog een plaatje van Steve: |
Index / Concerten |