|
Auteur: |
|
|
Hey allemaal Wij (sinister contract) hebben onlangs één van onze nummers opgenomen en wilden graag van jullie eens horen wat jullie ervan vinden, het nummer heet Mysteries of Egypt en is zowel op myspace ( www.myspace.com/sinistercontract ) als hyves ( http://sinistercontract.hyves.nl/ ) te vinden. |
|
Ik word een beetje verdrietig van de opname kwaliteit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
Jij dus ook? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Best aardig wanneer je 13 bent, maar wacht even tot je 16 bent tot je nog een topic over je band opent zou ik zeggen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Iemand die verstand heeft van Myspace vormgeving vragen voor een herontwerp zou helpen. Zang is tergend, staat niet alleen verkeerd in de mix (haha, hij zei mix) maar is ook aardig vals/tergend. Bij een van die andere nummers vind ik het gitaarwerk hakkelend overkomen. En op de Myspace staat dat er een cello meedoet maar die hoor ik niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik denk dat Dentz toch even zijn oren moet laten nakijken. In nummer 2 is duidelijk een cello te horen. Verder wel eens met zijn commentaar. Al zie ik wel potentie in deze muziek, mits het strak uitgevoerd zou worden en er dynamiek in zou zitten. Nu is het gewoon een aaneenschakelijk van riffs die behoorlijk snel begint te vervelen. Een climax hier en daar kan wonderen doen. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
niet echt mijn ding, en de zang is verschrikkelijk... |
|
O. Misschien is luisteren zonder andere muziek op de achtergrond handig. En potentie heeft het zeker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vooral door oefenen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
opzich vind ik het voor een oefenhokopname niet echt slecht klinken muzikaal.... Ik vind alleen dat jullie zanger veels te hard in de mix staat... Hij zingt er af en toe behoorlijk naast en heeft een beperkte stem... oefenen om niet meer vals te zingen en zet hem een stuk zachter in de mix.. en dan echt een stuk zachter... gewoon lekker blijven oefenen |
|
Neem een andere zanger. Deze zingt zo vals als een kraai. Wil je muilperen? |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Trek je niets aan van alle gasten hier, doe gewoon je ding. Zolang je zelf maar plezier hebt en het lekker vind klinken. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+1 Intolerant zooitje hier. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Niet dat ik het oneens met je ben, maar hij kwam toch echt zelf om reacties vragen. |
|
hehehe, myspace vormgeving Fuck the world and fuck you |
|
:O Wauw ik heb nog een 16jarige gevonden ^^ Voel ik me niet meer zo alleen |
|
^^ .... :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
yeah , fuck yeah |
|
quote: *kuch* Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: maar trek je wel wat aan van mijn vorige reactie want daar was de kritiek opbouwend.. |
Index / Heavy Metal |