|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartjes afgelopen maandag besteld. Dus aanwezig. Kijk vooral uit naar Gorath. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dus toch aanwezig? tof! |
|
Gezellig. |
|
Zaterdag! |
|
Hop! |
|
Zin in. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
ik ook ben erg toe aan wat live muziek |
|
Ik weet nog niet zeker of ik ga, dus ik wil eigenlijk geen kaarten bestellen. Het zou mooi zijn als er nog kaarten aan de deur te koop zijn. Raakt het uitverkocht? |
|
Kreeg net van Ork door dat er wel kaartjes aande deur zullen zijn,want ik wil ook een kaartje aa nde deur kopen. =) |
|
Jup tickets zijn gewoon aan de deur te halen! En gewoon komen |
|
Kut kom ik natuurlijk weer te laat voor de eerste band... =) |
|
Geluid liet vaak te wensen over.Vooral tijdens Onheil. . Verder (te)veel bier op en ge . =) |
|
Brandhaard leuk |
|
Het geluid was klote [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 29-03-2009 13:02] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het geluid was klote, bij Faal kon je de gitaren nauwelijks horen, het geluid werd geregeld door een nep punker die vervolgens bij de laatste band de stekkertjes eruit begon te halen terwijl de band nog aan het spelen was. Zielige vertoning. |
|
Ik heb enkel Faal en Orlog gezien. En ik vond beide bands een zeer goed geluid hebben. Tijdens Faal stonden de mensen vooral aan de zijkant en daar kan het ook niet fatsoenlijk klinken. Ga voor de P.A. staan. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |