|
Auteur: |
|
|
Filmpje! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
http://smg.photobucket.com/albums/v247/Schaep/?action=view¤t=MOV00002.flv [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-12-2008 21:49] |
|
quote: |
|
Ik kan alleen de oldskool jump. Geleerd van één van de jongeren die ik begeleid op mijn werk. In ruil daarvoor heb ik hem een paar breakdance-moves geleerd van heel vrogger. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bram weer aan de drugs? spelfout weggehaald... |
|
Vandaag niet hoor, maar op de video zeer zeker wel. |
|
quote: Mooie sokken! |
|
Ik had gehoopt dat het gat in mijn sok niemand zou opvallen. |
|
Hej, heej, HEEEEJ Jumpen!!! Against God and Government |
|
Hahaha, geniaal. |
|
Ik ben al blij als rechtdoor lopen lukt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jumpstyle is zo 2007 Lalalalala *Geld! |
|
Zolang Nawijn iets probeert, is het in. Leg je er maar bij neer. |
|
Kennen we Patrick Jumpen nog? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
GVD twintig keer in 5 minuten: re-inventing the weel. BURRRRR GAYWAD IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nooit van gehoord, maar volgens mij ben je het zelf. quote:Zo Sonic Titan als het maar kan. edit: 2 boekjes van 6,66 en de verzendkosten zijn vast 1,56. Profiteer nu van dit tijdelijke succesaanbod! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 14-09-2012 18:12] |
|
quote: Nee knul, dan zou het wel op Discogs staan.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote::') |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hoezo reageert niemand. |
|
quote:Kerel, hoe is het met die lekkere, niet bestaande, vrouwelijke fan van je? Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd. |
|
quote:Sorry ik ben nu bezig de shuffle te oefenen dus ik dacht ik hoef hier niet meer te reageren sorry When your people matter, menstrual health matters |
Index / Muziek algemeen |