|
Auteur: |
|
|
"Acid witch is raw and dirty fuzzed out psychedelic doom death from the caves! Our spells reek of horror. Beware... "WITCHTANIC HELLUCINATIONS" is 13 terrible tales of dark and heavy as fuck DOOM METAL brewing from the unspeakable hag's psychedelic cauldron of death! A true melting pot of twisted Death Metal riffs swarming with tripped out leads, demonic-death growls from hell, and a cackling corpse-full of catchy song writing that will warp your mind until you pass out from the fumes of cursed Witch-smoke! Behold the swamp spells and the cult of bloodthirsty Witchwolves as they devour your soul! The ACID WITCH is born...let the Death-Trip begin!" Het was al even aangekaart in het topic van Hooded Menace, daarom bij deze een eigen Acid Witch topic. Wat is Witchtanic Hellucinations een verdomd verslavende plaat. Ik heb hem al bijna de hele week op staan. Lekkere stoner/doom met een gaaf jaren 70 horror sfeertje. Ook zijn de nummers lekker kort, dat vind ik een groot pluspunt. Hoog tijd dat ze hier eens gaan toeren! www.myspace.com/acidwitch [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-12-2008 16:59] |
|
Witchtanic Hellucinations donderdag ontvangen, prima plaa. (Disembowelment (Aus), Pentagram (US) ) |
|
Vergelijking met Disembowelment snap ik niet, maar is idd erg lekker plaatje lekker freaky en old school. |
|
Zou leuk zijn als Hooded menace ging touren met hun als support hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Nee. gewoon als support doen dan spelen ze maar eens lang. Fuck the world and fuck you |
|
Zijn het echt dezelfde lui als Hooded Menace? Acid Witch bevalt mij beter vanwege de gave sfeer en de korte nummers. Acid Witch moet naar Vera Groningen komen verdomme!!!! |
|
Check die myspace van Hooded menace maar. ik kan persoonlijk meer met HM dan met AW, maar t luistert alletwee wel lekker weg.. Vind HM net wat gaver, minder gefreak, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Vettig. Weer een goede tip, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat label is ook wel iets voor jou Wim |
|
Vette shit idd....Claws ook goed te doen trouwens! |
|
Lasse van Acid witch heeft vorig jaar een album uitgebracht met zijn solo project Claws. Dat is meer pure old-school death metal. Denk oude Entombed met Autopsy en een snufje Mortician voor extra ranzigheid. http://profile.myspace.com/clawsshred I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vergeet dan ook Vacant coffin en Phlegethon niet. Hoewel ik zelf acid witch en hooded menace gaver vind. |
|
euhm .. Decrepitaph? |
|
Crypticus signature |
|
quote: Echter Lasse schijnt inmiddels niet meer deel uit te maken van Acid Witch. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
In decrepitaph en crypticus speelt hij niet, zijn wel razorback bandjes maar een verdere link is er niet geloof ik? had begrepen dat lasse nu alleen nog drums zou doen voor acid witch op de releases en geen vocals omdat ze live optredens wilde gaan doen, eerste 2 a 3 shows zijn geweest ondertussen, had ik graag willen zien. Maar op de laatste ep doet lasse overduidelijk nog de vocals, ben erg benieuwd hoe het zonder hem gaat klinken... hoop dat het nog wat is |
|
Ik luister nu naar het Stoned album, muzikaal is het zwaar ok, maar de zang doet dat weer teniet. Het word er zelfs saai van. |
Index / Heavy Metal |