|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jezus christus... |
|
Crowpath signature |
|
mmm, een enorm festival zeg! General Surgery, Asphyx en Immolation zou ik dan wel willen zien (en tig bands ken ik niet). Iets te weinig om voor naar de USA af te reizen... [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 07-12-2008 13:04] |
|
quote: En Marduk Maar goed, er staan ook grindbands, doombands, sludgebands, da's ook allemaal geen death Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mja daarin heb je gelijk....haal dan het death uit de naam van het fest, slaat als een tang op een blote joodse snikkel... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou ja, death-fest hoeft natuurlijk niet meteen deathmetal-fest te beteken, hè Sterker nog, zolang er maar iemand sterft had het ook een piratenfestival mogen zijn en toch die naam mogen hebben! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nee, nee., ik zal wel weer zo krom als een bochel zijn, maar ik vind het niet kunnen, bij houten DEATH fest denk ik ook meteen aan death metal...dit is gewoon verwarrend Fuck the world and fuck you |
|
Fucking hell wat een line-up! |
|
Misschien kunnen we met heel ZM een vliegtuig huren? Ik ken nog wel een paar Afghanen die er heel goedkoop aan kunnen komen.... |
|
Die landen zo kut joh .. Grief UT |
|
Zou ook wel gaarne [CarBomb] eens willen zien. |
|
Ik vind bijna alle bands ruig op deze bill, holy shit wat een line up! |
|
ruige line up ... daar kom je tijd te kort om alles te zien! |
|
quote: +1 Inter faeces et urinam nascimur |
|
Retourvlucht kost 600 Euro (Delta Airlines). Bla |
|
quote: + kaartje, drank, hotel... Damn.. Je bent een maandloon kwijt.. |
|
Enslaved is gecancelled. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
MDF is altijd ziek, vind ze alleen deze editie niet bijster sterk. Waarom ze nu zelfs gayblack neer gaan zetten begrijp ik echt niet. Die gasten hebben afgelopen jaren alle zieke deathbands al gehad, misschien daarom. Het grappige is dat dat zaaltje niet groter is dan Baroeg. Mijn droom; ooit een keer naar MDF |
|
Tsja. Ik vind het eigenlijk niet echt een briljante line-up ofzo. Toegegeven, er staat best wat leuks tussen, voor elk wat wils, maar niet meer dan je ook gewoon in West-Europa kan gaan bekijken toch? Ik heb altijd het idee dat mensen die soort festivals vooral graag een keer bezocht wil hebben zodat ze vervolgens in dit soort topics kunnen vertellen hoe cool het was. En dat terwijl er in een straal van 1000km rond Nederland genoeg gave bands te zien zijn, ook vaak verzameld op een of enkele festivals. Waarom zou je dan 10.000 km reizen? |
|
wel leuk dat de band complete failure helemaal onderaan staat :') Je moeder. |
|
quote: Wellicht omdat je het land wilt bekijken en daarnaast ook leuk lijkt een festivalletje te bezoeken? Als je zoiets kunt combineren, leuk toch. |
|
quote: Ja, dat is dan ook wel weer waar. Maar toch, dan zou Maryland nou niet bepaald de eerste staat zijn waar ik aan denk voor een gave trip door de U.S.A. .. Of wellicht als beginpunt om vervolgens de Route66 af te reiden naar LA |
|
quote: Ik zou het reizen er best voor over hebben, de kosten gaan me alleen te ver maar voor mij is de line up echt briljant: Immolation Unearthly Trance Rotten Sound Bolt Thrower Pig Destroyer Grief Victims Today Is The Day The Red Chord Sayyadina Phobia Magrudergrind The Endless Blockade Kill The Client Niet allemaal bands die je vaak hier in de buurt ziet. |
|
+1 Vooral benieuwd naar Rotten Sound, Sayyadina, Magrudergrind en Kill The Client [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-12-2008 21:39] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Magrudergrind is live zeer vet! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |