IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Annotations Of An Autopsy
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-12-2008 16:02 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Voor de deathcoreliefhebbers: Annotations Of An Autopsy

http://www.myspace.com/annotationsofanautopsy

Onderandere te zien op Deathfest Open Air en Maximum hardcore&metalfest.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-12-2008 18:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Harde shit! ( kende het al, begin die deathcore zooi steeds gaver te vinden.) als favoriet heb ik toch nog wel Trigger the bloodshed en Suicide silence. Maar dit gaan we eens beter uitchecken!

Fuck the world and fuck you

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 10-12-2008 23:24 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

De Welcome To Sludge City EP behoort tot een van de Deathcore classic's.

Hard, smerig maar toch niet smerig genoeg om echt bij Waking The Cadaver te rekenen. Hey ik trek dit wel.

Die Cd vind ik heel veel minder, als je zo'n goed nummer als welcome to sludge city zo erg verkracht ga je maar weg. Typisch geval: Deathcore wants to be death- metal.

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 10-12-2008 23:33]

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 11-12-2008 0:24 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 10 december 2008 23:24 schreef Pausmobiel het volgende:
De Welcome To Sludge City EP behoort tot een van de Deathcore classic's.

Hard, smerig maar toch niet smerig genoeg om echt bij Waking The Cadaver te rekenen. Hey ik trek dit wel.

Die Cd vind ik heel veel minder, als je zo'n goed nummer als welcome to sludge city zo erg verkracht ga je maar weg. Typisch geval: Deathcore wants to be death- metal.

+1 Ik vind de hele cd weinig aan, de trage passages zijn te veelvuldig, waardoor het gewoon een oninteressante plaat is geworden. De EP daarentegen

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 11-12-2008 15:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

+1 @ Pausmobiel:

Die EP is een klassieker. De opvolger is idd geen deathcore. Beetje jammer...

"She bled from every f*cking hole!"

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-05-2009 17:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vind de CD net iets beter dan de EP. Die laatste is wel ongemeen smerig en bruut, maar de CD klinkt echt veel 'voller'. Het continu gebruik van pig squeals wordt na een tijd ook wel beu, moet ik zeggen.

En er bestaan sowieso al betere deathcore bands Niettemin ga ik deze band graag live zien, in augustus komen ze samen met de christelijke jonkies van Impending Doom naar Sint-Niklaas.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 03-01-2010 12:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De nieuwe nummers op hun myspace klinken wel lekker! Ben benieuwd naar het hele album.

Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 03-01-2010 12:31 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Kan niet wachten om live te zien :D

''Drinking and fighting, thats how we roll, getting fucked and breaking some skulls, never living on a X''

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-01-2010 13:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 12:29 schreef MetalJan het volgende:
De nieuwe nummers op hun myspace klinken wel lekker! Ben benieuwd naar het hele album.

Terecht

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 03-01-2010 20:30 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2010 12:31 schreef Jonaannfi het volgende:
Kan niet wachten om live te zien :D

''Drinking and fighting, thats how we roll, getting fucked and breaking some skulls, never living on a X''

haha wat een kut lyrics.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 15-01-2010 23:34 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Volledig nieuw album is nu te streamen op hun myspace .

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-02-2010 20:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vette plaat die nieuwe!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-07-2011 21:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Grappige jongens. Eerst zieke deathcore gaan maken, dan de brutal death metalkant opgaan, dan weer meer klassieke death metal spelen en nu komen ze af met Emmure- en The Acacia Strain-achtige moshcore. Vreemd genoeg trek ik het wel.

Ik word voorspelbaar...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com