|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Greyline ipv Carnal Leftovers, BETER: nu hoef ik niet naar Hedon. Die 5+2,50=7,50 euro is goed en sowieso: Beugels! Hard aanwezig. |
|
quote: Wedden dat als hij een gratis kaartje krijgt, echt wel in Hedon te vfinden is? Tis ne Hollander toch? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gaafgaafgaaf!! SMS en Greyline te lang niet gezien, Scionics schopt sowieso kont.. en nog 2 mij niet bekende bandjes. Yep, aanwezig (tenminste.. als cd-inspeelgedoe niet te lang duurt die dag) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-12-2008 18:43] |
|
quote: Daarom in Popfront ook twee andere Zwolle-bandjes binnenkort "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nah, denk het niet. |
|
Het duurt nog ff, maar heb er zin in! |
|
up, allemaal afkomen, slechte deathcore bandjes in het voorprogramma die zelfs ik slecht trek, ben ik achtergekomen. Zo mogelijk nóg kutter dan See My Solution :-) |
|
Hey tof! Ik kom ook wel even als de agenda het toelaat |
|
En na de show met zn allen naar de Doc |
|
Word mooi feest! zin in! |
|
quote: True man, true ... Mart, je kan trouwens ons wel ff helpen alle amps etc die trappen op te tillen Ik kijk er nu al tegenop. |
|
En er is een paaldansact voor jullie las ik net! (Nee, niet van mij) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
|
quote: LATERRRSSS! |
|
Vanavond! word gezellig! |
|
quote: Nu ben ik benieuwd hoe deze was. Iemand? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Niet meegekregen, maar het was echt verrassend gezellig in die hippiekeet Vond SMS de band van de avond, was te gek! |
|
Jepz, wat ik nog meegekregen heb van SMS was weer goed te doen. Greyline viel me erg tegen, het pakte mij niet. Boeiender |
|
Ik ga niet naar kut shows. alleen in striptenten. Fuck the world and fuck you |
|
Vond Greyline erg goed, niet hun beste show maar alsnog genieten! |
|
Maar niemand heeft de paaldanseres gezien? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aha, je gaat alleen naar kutshows in striptenten? Alleen maar kutbands gezien op Greyline na, maar toen Greyline speelde was ik te zat om er goed van te genieten, bummer, vandaag die cd maar eens geluisterd weer...ik mis er wel wat. Vriend van me die bobte trok het heel goed. Verder: Heavy/power- metal trek ik slecht. Knip en plak deathcore trek ik ook slecht. See My Solution is meer jeugdsentiment, Goede stagedives ook haha. Goed gezellig. Paaldans act is denk ik een stunt geweest om meer mensen te lokken van die 'hippies'. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 11-01-2009 21:35] |
|
quote:nog naar ringworm vrijdag in baroeg ? Fuck the world and fuck you |
|
Ik woon in het oosten van het land, denk dat ik het in Inno ga checken. Leukere line- up (Cataract vind ik niet echt wat). Roffa is sowieso 300 kilometer reizen ;-). Maar dan moet ik mn OV wel binnen hebben, gekut met IB.. niet leuk meer. |
|
quote: Jawel, grappig om te zien dat dame compleet kapot was na haar act. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |