|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Bosuil |
|
Dat word de Kelder show maar effe meepakken. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Aanwezig in 013 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Niet naar Hyades en Tankard dan? |
|
quote: |
|
quote:Waar spelen die dan |
|
De show in Kerkrade op 14/02 gaat helaas niet door. |
|
Bosuil Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, misschien wel ff in iduna Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vanavond |
|
Ben er vanavond bij. Gisteren in Geleen al een voorproefje gehad (Testament en Slayer) dus vanavond weer los quote: Leuven [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 27-12-2008 18:10] |
|
quote:wel een andere Slayer he |
|
Met Suicidal Tendencies heb ik nooit wat gehad dus Suicidal Failure deed me weinig. The New Order blijft groeien. Alleen de zang komt niet in de buurt van het origineel maar volgens mij weet de zanger dat zelf inmiddels ook wel. Dik in orde. Megaseth was gaaf . Lekker veel minder bekend materiaal gespeeld . En tsja, de Slayer Coverband.. Ik zou bijna zeggen beter dan de echte Slayer op het moment. Wat een stel klasbakken zijn het ook bij elkaar. Reborn, Evil Has No Boundaries, Black Magic, Silent Scream.. Het werd allemaal gespeeld naast de klassiekers. En openen zoals het hoort: met Hell Awaits Prima avond gehad ondanks dat het aanzienlijk minder druk was dan bij de Vette Knepper van vorig jaar |
|
Gisteren in de Bosuil geweest, erg leuk feestje. De Testament en Slayer coverbands waren vet, Megaseth net iets minder (heeft er ook mee te maken dat ze werk tot aan 1990 speelden en Megadeth naar mijn mening veel van hun beter spul daarna gemaakt heeft). Suicidal Failure deed me niet zo veel. Wel opvallend dat deze coverbands meer volk trekken dan Destruction vorige week en dat de overlap in publiek heel klein is. Toch wel beiden voor dezelfde doelgroep zou je denken. |
|
Zo, dat was weer een heftig avondje zuipen. Erg gezellig gehad in Weert en The Slayer Coverband staat altijd garant voor feest (ook al kan ik me het einde amper nog herinneren haha). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hebben jullie de tel nog bijgehouden? |
|
Nee, dat ging zo snel dat het niet meer te tellen was Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En waarom verbaast me dat niks.. |
|
Hehehe, jij als nuchtere man die avond..vertel eens, waren wij erg a-sociaal bezig tegen het einde? We weten beiden niet meer hoe het is afgelopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vanavond herkansing Boeiender |
|
quote:Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Volgens mij heb ik jou vanaf de andere kant van de zaal nog behoorlijk uit je plaat zien gaan bij de Slayerband, zag ik Heuy iemand redelijk hardhandig tegen de grond werken maar die persoon werd verder niet boos ofzo (althans zo leek het) maar verder heb ik jullie niet echt meer meegekregen |
|
Nu je het zegt ja, staat me vaag bij dat Heuy ruzie had met een gast maar hoe en wat weet ik niet meer. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Megadeth viel een beetje tegen tussen het Testament en Slayer geweld, voor de rest was het erg gaaf |
|
Megadeth is de enige waar ik me helemaal niks van herinner. ST vond ik best ok en leuk om sommige nummers weer eens live te horen (ook al is het dan een coverband). De laatste keer ST voor mij is ook alweer 14 jaar geleden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: +2 Hebben ze in de kelder naast bier ook andere drank? Ik ben er tig keer geweest, maar ik weet het niet meer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |