|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Euh, hier bestaan ook al topics over. Bazzio Attacks!!! |
|
ja idd, en rhapsody zuigt! |
|
is dat zo? maar dat wordt nooit gezegt bij het zoveelste "the most evil band" topic... |
|
|
|
PowerMetal!!! Supreme Majesty MOB rules Edguy Freedom Call Nostradameus DragonForce en zo zijn er echt veel te veel goede PowerMetal bands!! Met Wacken Open Air 2001 heb ik wat coole dingen live gezien: Kamelot Nostradameus Metalium Primal Fear Helloween en vast wel meer, weet zo niet hehe Kheb nu geloof ik tussen de 25 en de 30 PowerMetal cd's... best heerschende muziek kheb nog veel te weinig ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Freedom Call is zeker cool! en ken je.... DRAGONHEART dat is echt een vette band! Kamelot vind ik wat minder, de zang irriteerd me, Sratovarius rules |
|
Krijg je nou geen slappe darm van die zang? |
|
kut Je moeder. |
|
quote: Oh ja hoor, soms wel en dat zet ik wat anders op |
|
Iron Maiden's gonna get you! |
|
sommige bands hebben wel enogszins geinige nummers en iced earth heerst als enigste maar verder is het aardig laxerend... Je moeder. |
|
YEAH IRON MAIDEN HEERSCHT DE PAN UIT! |
|
Yeah precies. Oude heavy metal heerscht. "Power metal" (HAHAHA), dan bedoel ik Blind Guardian en Rhapsody en Vision Divine en zo is..... hoe zeggen die engelsen het.... GAY!!!!!1111!!!!1!!1!!11! Tja, je wilde weten wat ik ervan vond. Oh en eh, er wordt vaak genoeg gezegd dat black metal zuigt hoor. Alleen vaak niet in de BM threads. Maar goed. eh eeh DARKTHRONE HEERSCHT!!! ha ha (sorry voor deze Panda post) |
|
panda post?? het is dat je het zelf zegt |
|
ach heeft het voor jou in iedergeval een doel |
|
Ik kan abso niet tegen de vox. Mannen die hoog zingen het is leuk om in de metal te komen, maar daarna is er niks meer aan ( vind ik). Oude Heavy Metal is leuk, maar wat nu allemaal populair is |
|
Ik heb gehoord dat ze daarvoor hormoonpreparaten slikken, voor dat zingen, dus. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-03-2002 19:04] |
|
Ik vind hoge mannenstem wel mooi. Niet de hele tijd hoog natuurlijk, maar af en toe een hoge uitschieter is prachtig. Bijvoorbeeld Hansi Kürsch van Blind Guardian en Matt Barlow van Iced Earth. |
|
quote: WOW...volgens mij hoorde ik het niveau net de bodem raken!!! Blind guardian is gewoon geweldig!!! King diamond HEERSCHT!!! Nevermore is een van de beste bands die er op deze aardbodem ronddwalen!!! etc... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nevermore is wel OK. King Diamond en Mercyful Fate zijn coooool!! |
|
quote: Ja hoor, mooi verhaal! En dat zangers van Death en Black metal elke dag een liter beton slikken om zwaarder te klinken! wat een onzin! |
|
quote: ROTFL |
|
't Was denk ik maar een grapje van 'm hoor |
|
quote: i understand, maar ik wou er toch ff op reageren, ook op een grappige manier by the way |
|
Kijk, dat mag dus wel bij heavy/power metal. Grapjes zijn niet toegestaan bij black metal want die zijn niet treu. (Dit topic ook maar even infecteren) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |