|
Auteur: |
|
|
vrijdag 19 december 2008 M.C. de Bosuil, Weert Sommige bands weten gelukkig niet van ophouden. Tot die gelukkigmakende herrieschoppers behoort ook Destruction. Deze, inmiddels legendarische, thrashformatie was samen met KREATOR en SODOM de grondleggers van de Duitse Thrash sound. We kijken uit naar klassiekers als "Mad Butcher", "Bestial Invasion" en "Curse of the Gods"! Het uit Stuttgart afkomstige Debauchery is een typische oldschool deathmetalband. De nummers grooven in een vuil mid-tempo achter elkaar aan, de gitaarsolo’s druipen eraf en wordt er op nummers als Vitality Of Decay en het Hypocrisy achtige Cult Of Gore het gaspedaal flink ingedrukt én de gehele schijf kotst vocalist Thomas de meest ranzige lyrics over de luisteraar uit. Lekker toch?! Het (ook Duitse) Scared to Death maakt ouderwets melodische thrash geinspireerd door bands als Exodus, Slayer, Metallica and Overkill. voor meer info zie www.debosuil.nl |
|
Geen Dismember meer? |
|
quote:in Zlin speelden ze iets meer dan een uurtje denk k...mja dat was wel een festival...de voorprogrammas waren idd kut...mja, destruction heerscht gewoon! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:hmm okee. Ik denk in Oslo wel minder dan dat.. maar ik heb de tijd niet bijgehouden moet ik toegeven. En als iets keihard heerscht gaat de tijd gewoon veel sneller. 't was ook een beetje sneu voor het voorprogramma. Denk dat er een mannetje of 25 in de zaal was met de helft aan bandleden en crew. Toch deden ze wel hun best met hun hey hey hey... met 1 persoon (vast de vriendin van) die een respons gaf en het dan wel 2 a 3 minuten volhouden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
From the party! |
|
Gisteren in Londen geweest. Het voorprogramma was niet echt denderend, maar Destruction was weer heel vet. Super setlist ook, wat mij betreft hoeven ze daar voor vrijdag niks aan te veranderen. Wel een enkel naar de kloten, dat is dan weer wat minder. |
|
Er is toch niks beters te doen, dus ik ben er bij |
|
Het voorprogramma Debauchery bracht songs van primitieve opbouw, saai en inspiratieloos, om je als band nog aan dit soort schema,s op te houden. Het drumwerk gaat dan gelijk op, te weinig kreativiteit en talent om als band ooit door te stoten naar een hogere trap. Scared to Death niet gezien, alleen songs op myspace gehoord, blijkbaar had Dismember dan niet de inkoopkosten. Want die hadden met Like an ever Flowing Stream wel nog een klassieker in hun repertoir. Destruction heeft blijkbaar geluisterd naar de fans, en wat Schmier ook al praktiseerde tijdens hun optreden gisteren. Death Trap, Tormentor, Bestial Invasion, Invicible Force, intro/Curse the Gods, Life without Sense, Eternal Ban, Mad Mutcher, The Butcher strikes Back, Nailed to the Cross, Metal Discharge. Uitstekend optreden en setlist! |
|
Scared To Death kon me vanaf de eerste toon al niet boeien. Wat een bagger. Over het geluid maar helemaal te zwijgen. Debauchery deden wel hun best maar t kwam totaal niet uit de verf door het slechte geluid wat erg jammer was. Destruction rostte de pannen van het dak! Vette setlist ook idd. Te gekke show. Volgende keer gewoon weer!! [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 20-12-2008 13:41] |
|
Eerste band was een stelletje zoutzakken, Debauchery wel leuk maar iets te makkelijk en daardoor niet lang boeiend. Destruction was wel weer erg vet, wat een heerlijke band. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-12-2008 16:15] |
|
was weer tof wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Index / Concerten |