|
Auteur: |
|
|
Jubileum festival Behemoth, Kreator, Satyricon, Graveworm, Die Apokalyptischen Reiter, Wintersun, Sodom, Kataklysm, Sonic Syndicate, Eluveitie, Aborted, Eisregen, Equilibrium, Neaera, Belphegor, War from a Harlots Mouth, Excrementory Grindfuckers, Keep of Kalessin, Disbelief, Burning Skies, Endstille, Desaster, Torture Killer, Callejón, Lay Down Rotten, Facebreaker and Demonical http://www.legacyfest.de/index2.php |
|
|
|
Jep, maar ik kon daar de titel niet veranderen. Met wat namen in de titel wordt zo`n topic toch wat vaker bekeken. |
|
precies het probleem wat ik al maaaaanden geleden aangekaart heb. Laat mensen die de topic maken ook de titel kunnen aanpassen. NIW. KReator en Sodom is interessant "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ensiferum inmiddels ook bevestigd ! Wat een ziekelijk goede line-up heeft dit festival, 1 van de betere festivals van dit jaar. Stuur de hele zooi maar door naar Wacken! |
|
. Lezen is ook een vak.... [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 15-12-2008 21:03] |
|
quote: tenzij je de link van de site in het topic vermeldt waar alles terug te vinden is... Iig, ik ga hier zeker heen. Zoveel goede namen voor zo weinig geld zie je deze zomer nergens weer. |
|
Is inderdaad wel een mooie line-up al. En nog niets gepland in dat weekend . Op zich nog goed te rijden (plusminus 500 km) En omdat Fuck The commerce geen Open Air meer heeft misschien een mooie starter. Nog even meer namen afwachten en kijken of het met de dagen uit kan. |
|
I agree! Bla |
|
Even een update van de bandlijst: Belphegor Sodom Satyricon Neaera Kreator Keep of Kalessin Kataklysm Graveworm Endstille Die Apocalyptischen Reiter Desaster Behemoth Aborted Wintersun War from a harlots mouth Torture Killer Sonic Syndicate Demonical Callejon Eluveitie Eisregen Disbelief Facebreaker Excrementory grindfuckers Equilibrium Ensiferum Lay down rotten Arch Enemy Miseration Anima Purgatory Destinity Burning Skies Sabaton Arsis Varg Illnath |
|
toch wel gave line up |
Index / Concerten |