![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik ken geen winkel met enkel merch en ik ben daar toch redelijk bekend. Piet Snot (stripwinkel) heeft wel het e.a. hangen, zit aan de gracht. Verder heb je nog Boudisque maar dat is vooral cd's. Verder zou ik het niet weten... ![]() |
|
Merchandise? Alles wat je koopt is merchandise dude... zelfs je sportsokken van de scapino. Wellicht moet je iets concreter zijn. Zoek je metalshirts of andere metalgerelateerde items dan cd's/dvd's dan adviseer ik je om gewoon te bestellen uit Large, Disorder, of een andere grote catalogus. Winkels zijn wat dat betreft vaak peperduur en aanbod is er erg mager (logisch, winkelruimte in grote steden is nou eenmaal duur en op die ene cult longsleeve van het eerste album van je favo band zitten te weinig mensen te wachten om het importeren rendabel te maken). Voor cd's kun je bij Boudisque het beste terecht en voor iets populairdere muziek kun je ook prima slagen bij plato. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-12-2008 16:34] ![]() |
|
In de Boudisque hebben ze laatst steeds meer shirtjes, alleen die zijn wel twintig euro per stuk, dus je bent beter af als je online besteld. Wat tips: - http://www.dis-order.com - http://www.goddess-of-desire.info - http://www.large.nl ![]() |
|
quote: Ja ik bedoel bandmerchandise sorry ![]() Maar bedankt voor jullie reacties ![]() |
|
Ik zou in Utrecht gewoon het Museumkwartier gaan checken. Mooie oude straatjes, kleine terrasjes, etc. En dan een hapje eten en een goede film meepakken bij het Hartlooper Complex en je hebt een uitstekende dag en bij thuiskomst wellicht nog wat meuk bestellen bij Displeased ![]() ![]() |
|
vlak bij Tivoli is een winkel met Graaf Tel in de etalage!hoe stoer is die! weet niet of dat de merchandise winkel is, maar ze hadden wel veel merchandise actige shizzle volgens mij. ![]() |
|
quote: Piet Snot heeft ook niet veel meer hangen dan de gebruikelijke alto-meuk en nu-metal reut, op een enkel Slayer, Iron Maiden of Obituary shirtje na. ![]() |
|
quote: Inderdaad, je kan het ook bij de netjes(steenweg) proberen. Soms hangt er wat grappigs, maar ook weer 20 per shirt. ![]() |
|
- Ebay - Bij bands zelf bestellen - Displeased Veel handiger dan één of ander zaadwinkeltje die de meuk tegen woeker prijzen verpatst. ![]() |
|
quote: Dat is toch ook een winkel met veel strips, net als piet snot? Zit op een hoek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, Blunder. Mooie winkel. ![]() |
|
Degene met Graaf Tel in de etalage nu is de fantasy winkel. Daar zat eerst de Elf, en is nu de Labyrinth. hebben niet veel Merch dus, vooral spellen beeldjes en boeken. Blunder zit weer verderop. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 15-12-2008 22:36] ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |