|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers. Ik zag dat Opprobrium nieuw werk heeft uitgebracht. http://www.myspace.com/opprobrium |
|
Ik dacht dat het deze incubus was Het is de lichtinval ;') |
|
Dat met die naam ligt iets ingewikkelder. In de VS kan je een bandnaam laten registreren als trademark. Toen deze bands begonnen, in de jaren '80 van vorige eeuw, had je nog niet de mogelijkheid op internet na te gaan hoeveel bands er al waren met dezelfde naam. Toen Opprobrium vanuit Brazilië naar de VS verhuisde kregen ze opeens te maken met de popie jopie Incubus™. Wereldwijd mag je dan nog wel met die naam werken, alleen niet in de VS. Vandaar dat ze voor een nieuwe naam hebben gekozen. Ik vind niet dat Incubus hun naam heeft gejat. |
|
Incubus, daar watren er toch al meerdere van? Behalve die nu-metal rap band was er ooit een thrash band Incubus, toch? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Of praat ik hier over een van de twee waar het hierboven over gaat? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Ja over die Incubus gaat het klik maar eens op de link. Krijg trouwens net de nieuwe Opprobrium binnen, niet slecht maar anno 2008 HOEF je niet meer met zo'n productie aan te komen. Ach ja, old school zullen we maar zeggen |
|
quote:Zoveel leeswerk waren die posts hierboven nou ook weer niet... Op 1e gehoor beviel mij Discerning Forces beter. Wel erg eigen geluid, al komt dat inderdaad voor een groot deel door de old-school productie. Al blijf ik hun werk onder de naam Incubus (voornamelijk Beyond The Unknown) het gaafst vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 18-12-2008 17:03] |
|
'Beyond the unknown' is een klassieker |
|
Beyond the unknown ...strakke plaat! Veel verward met die andere Incubus met de ouwe Morbid Angel Bassist...die hebben alleen een 7" uitgebracht ergensn in de jaren 80. Daar zie je dan ook met regelmaat shirtjes van. |
|
De eerste 3 platen zijn te gek. Hopelijk wordt plaat nr 5 ook weer zo. “Hello everyone, this is a brief update for all the fans concerning the new album. The new album is finished, recorded and mixed! Please stand by for more news in the months to come and thanks for your support! Peace, – Francis, Moyses OPPROBRIUM” http://www.worshipmetal.com/news/opprobrium-aka-the-original-incubus-new-album-update/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben benieuwd |
|
Eerste twee albums gehad (in hun Incubus periode). Hebben me op een paar nummers na nooit weten te overtuigen. Al lang geleden verkocht. Geef mij dan maar de poppy Incubus... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die kick drum geluiden kunnen echt wel beter maar Francis is zijn stem toch wel behoorlijk kwijt. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
af en toe schimmen van hoe goed ze vroeger waren maar toch een vooral matige plaat geworden |
|
Op het eerste gehoor geen riffs die de hele dag in je kop blijven rondzingen. Sinds de Incubus plaat Beyond the Unknown doen ze me denken aan de oude Sepultura. |
Index / Heavy Metal |