|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het meest KULTIGE festival van nederland informatie over deel 1: http://geocities.com/jootie666/Uva.html andere informatie: zwendelaer@hotmail.com Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
20 april maarre ik zal er zijn |
|
hehe, pascal op de foto Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Doe nog maar wat meer info. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Atrecht? Waar leg dat ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Asten/Heusden |
|
Dommelsch??? |
|
whahaha.. blijf maar thuis! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
whaha..net of Dommelsch zulk fantastisch bier is... geef mij maar een Hertogske dan. maar goed...ik denk dat ik die UVA wel ga meemake |
|
quote: Braaf :D |
|
Weer zo'n "Black Metal concert" waar ik voor thuis blijf en mij maar eens laten aftrekken door mijn vriendin op de klanken van The Oath of Black Blood of Black Imperial Blood. Kut festival die ze ook nog cult durven te noemen, het laatste cult wat ik gezien heb was dat Maniac Butcher festival. |
|
quote: eens was er op ZM een gozer die accipiter heette, en het komt mij voor dat jij van hetzelfde soort (familie?) bent, jongen laat jij je nu maar snel door die hoer aftrekken en laat ons met rust... ddaaaagg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Zei een geestelijk onderontwikkeld bm kindje roepende van uit zijn kribbe!! |
|
voor iemand met maar 14 post heb nogal een grote bek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Blaat. Hou het ff netjes wil je! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Wat heeft mijn mening te maken met het aantal post, probeer je je op zijn zwakke manier ergens uit te lullen? Als je nu verstand en mijn zo'n klootzak vindt, reageerde je niet eens!! hahaha |
|
quote: ik snap niet wat je bedoeld jochie, je kan niet eens normaal nederlands... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en nu weer ontopic Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
*ahum* sta ik hier tegen mezelf te lullen ofzo?!? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oud wijf!!! |
|
hou het ff netjes of ga ergens anders spelen, ja? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Formuleer alleen maar een mening, wat iedereen hier doet, valt dat niet in de smaak bij die en gene, beginnen we direct maar te schelden!!! Ach ik doe niet moeilijk, zal me enigzins aan jullie kapitalistische linksgeorienteerde taal houden hoor. |
|
Hmmm aan de ene kant heb je het over 'linksgeorienteerde taal' en dan verschuil je je achter je eigen 'mening'. Nou ja, wees welkom zullen we maar zeggen. Maar goed, on topic: hoe komt reist men eigenlijk naar OJC de Jonosch?? |
|
"het laatste cult wat ik gezien heb was dat Maniac Butcher festival." owja.. dat klopt.. datw as wel kult ja.. daar heb ik ook nog opgetreden... en waarom laat je je aftrekken door ej vriendin als ze je ook kan pijpen of neuken??? of mag je nog neit naar binnen bij der? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: en wie begon er dan te schelden... ontopic: ik ben aanwezig daaro Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |