|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica´s Death Magnetic en Cavalera Conspiracy. spelfout weggehaald... |
|
Hooded Menace - fulfill the curse De nieuwe Oasis En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dictator Hooded Menace Acid Witch Wardruna |
|
Made Out Of Babies - The Ruiner. Pas dit weekend ontdekt. Deze gaat waarschijnlijk nog hoger in mijn lijst komen dan nu het geval is. Wat een band! |
|
Cradle of Filth Metallica TMDC Protest the Hero Made Out of Babies Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
The graviators NYMF Elite Atrox Electric Wizard [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2008 17:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Veel mooie en persoonlijk belangrijke bands mogen ontdekken dit jaar. Lijstje: Dead Can Dance The Doors Nick Drake Tim Buckley Brendan Perry Bob Dylan enzz |
|
Opeth - Watershed. Sorry. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hail Of Bullets, alhoewel dat natuurlijk helemaal verrassend was. Hooded Menace Acid Witch The Gates Of Slumber (vond hun vorige albums maar matigjes) Lord Vicar (niet echt verrassend als je ziet wie erin zitten) Esoteric (was toch beetje bang dat ze hun vorige werkjes niet konden overtreffen, maar dat is ze ruimschoots gelukt godzijdank) Burst Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
- De terugkeer van Guns N' Roses met een naar mijn mening toch heel degelijke plaat - Metallica's Death Magnetic; een eindelijk weer heel behoorlijk (doch schromelijk overgewaardeerd) album - Het Big Blue Ball project van Peter Gabriel (en het feit dat al die Afrikaanse klanken me eigenlijk ook nog zeer goed bevallen - Het succes van Amy Macdonald in Nederland, waaruit blijkt dat er hier ook nog een markt is voor "echte" muziek - Mijn schaamteloos late, grondige ontdekking van de Beatles [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 16-12-2008 18:41] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als verrassing op cd Audrey Horne, als verrassing als muzikant het feit dat ik 2 opnames met een grindcoreband erop heb zitten. Boeiender |
|
Amy macdonald! |
|
AKA The Junkies - Konijntje signature |
|
Alestorm! |
|
Oew ja, Hail of Bullets ook. Live @ festival mwah, cd jay en live @ Hedon ook jay. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Def Leppard, Het Goede Doel, Whitesnake en TMDC. |
|
Nieuwe Portishead. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Muzikaal gezien: de terugkeer van Aura Noir met het album "Hades Rise" Persoonlijk gezien: aangenomen als manager van Taake en mijn toetreding tot Dark Essence Records voor promotie en distributie. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Echte positieve verrassingen voor mij waren: Metallica Cradle of Filth Moonspell Faustian Spirit of the Earth |
|
Metallica Portishead Cavalera Conspiracy Faal Akelei, geniale promo! En toch ook wel Guns n' Roses, ik vind hem minder kut dan ik verwacht had. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-12-2008 2:05] |
|
quote: Volle spaarkaart! |
|
quote:Jaloers? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
Verrassingen van 2009: Ghost brigade - Isolation songs Ik vond het vorige album van deze band best aardig. Een leuke mix van stijlen in redelijk lekkere songs. Maar dit nieuwe album is echt een aaneenschakeling van hoogtepunten. 56:44 lang kippenvel. Ik had niet verwacht dat ze nog zo sterk uit de hoek zouden kunnen komen. Thanatos - Justified genocide Ik ben nooit een grote liefhebber geweest van old school death metal. Bands als Asphyx en Grave beginnen pas sinds kort aan populariteit te winnen bij mij. Bloodbath en Hail of bullets hebben daar zeker aan meegeholpen. En omdat er mensen van Thanatos in Hail of bullets zitten heb ik Justified genocide maar eens een kans gegund en dit album is eigenlijk een van de beste death metal albums die ik dit jaar heb aangeschaft. Stiekem vind ik 'em zelfs beter dan ...of frost and war en Death...the brutal way. Dit album staat zo bol van agressie en vuur terwijl er toch enorm duistere, slepende riffs in verborgen zitten. Dream theater - Black clouds and silver linings Hier kan ik kort over zijn. Ik had domweg nooit verwacht dat Dream theater nog een album zou uitbrengen dat mij zo zou kunnen beroeren. Niet dat ze slechte albums uitbrachten de laatste jaren maar het wist me gewoon niet meer te raken zoals Images & words en Scenes from a memory. Maar dat is ze met dit album toch gelukt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Verrassingen van 2009? Kingdom Oceano Earth Crisis Crime Scene I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |