|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken met wat maten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Aanwezig |
|
Present. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ook present |
|
Zal eens kijken of het te doen is even te komen kijken... Het is eindelijk metal op wandelafstand alleen de timing is ff ruk Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik ga er bij zijn vanavond. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Waarom heeft die Pipo de Clown-lookalike "Fuck Hell" op zijn vingers gekalkt? Is hij eigenlijk tegen de duivel en diens residentie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:het is wel buiten delft he, ingrid Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dus?? Kom ook dan, ookal is het buiten Bagdad aan de Maas. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:hehe. ik zit vanavond in baroeg, bij Ringworm. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je bent een ringworm. Zuipze dan he. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik ben weer gestopt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee man, zuipen zul je! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ja, maar dat bepaal jij niet! Fuck the world and fuck you |
|
Het was weer een bijzonder gaaf optreden en een erg gezellige avond "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
was pas tond 7en thuis en kapoet. ik ben te oud om gaaf te zijn was het nog een beetje druk? het paard heeft eigenlijk nooit wat leuks dus het zou fijn zijn als het dusdanig liep dat men meer ging doen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Er waren rond de 60 man gok ik.. We hebben ze in ieder geval een goede drankomzet bezorgt Jammer dat je niet meer bent gekomen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
zie de bij die zin Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vrijdagen zijn gewoon rot dagen voor concerten Dan nog liever door de week.... Volgende week wel Kreator. Gewoon lekker in het weekend en de kaarten liggen al een tijdje klaar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ehh als je Kreator in 013 bedoelt, dat is op vrijdag hoor Edit: lama je gaat zeker naar Enschede? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 17-01-2009 14:52] |
|
Amsterdam dus... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: O, sorry Argus. |
|
Hierbij nog een paar foto's van afgelopen vrijdag. Izegrim Endstille De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |