|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind live cannibalism van cannibal corpse echt fantastich. |
|
'Decade of Aggression' van Slayer heeft voor mij speciale waarde omdat dat het eerste album dacht waarvan ik dacht 'nee. dit is herrie' (ik had nog nooit Slayer gehoord; het hardste dat ik kende was Chaos AD van Sepultura). De 2e keer luisteren was ik daar vanaf; sindsdien vond ik nooit meer iets 'herrie'. Verder is 'Live In Leipzig' qua black metal live-albums ongeëvenaard... zo moet het zijn!! 'Live In Germania' van Marduk is ook wel lachuh, maar niet meer dan dat. |
|
quote: Okay, maar vind je het bijv. beter klinken dan hun studioalbums? Misschien heb je er een andere reden voor? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb de live cd van iron maiden van dynamo en aangezien ik daar klets nat geregent het concert heb gezien vind ik het tof om m af en toe nog na te luisteren |
|
quote: Het geeft een enorm goed beeld van de band. Het bewijst meteen aan iedereen dat die band die extreme strakheid ook live kan neerzetten. En sommige stukken spelen ze gewoon net ff wat vetter dan op de studio albums. Die basloop aan het begin van hammer smashed face bijvoorbeeld. |
|
quote: Aggggggggg die moet ik hebben man!!!!!! waar heb je die vandaan |
|
gekregen van een vriend van me voor mijn verjaardag |
|
De bootleg van Iron Maiden op Dynamo 2000, ik ben hier wel niet bij geweest maar was er wel op graspop 2000 met ongeveer het zelfde kutweer, en de cd lijkt dus een copie van het optreden op Graspop. Alive in Athens van Iced Earth, zo heb ik in een keer goed kennis gemaakt met Iced earth (ja, ik kende ze nog niet ). Slayer, decade of aggression. net zoals Dwaallicht mijn kennismaking met het hardere werk. Een verzamel LP met allerlei live nummers (ook bagger) welke ik als klein pubertje heb gekocht, met oa UFO en Motorhead met dead men tell no tails waarop ik gelijk mijn eerste metalshirt (Motorhead dus) heb gekocht. Bazzio Attacks!!! |
|
formulas fatal to the fles bootleg van morbid angel, omdat die gewoon ontzettend strak is, en er staan heel erg mooie solo's op. En Entangled in chaos van morbid angel, die beukt gewoon lekker, en dave vincent zingt daar heel erg vet bij. Trieste gast |
|
quote: Je bedoelt Formulas 1998 met de Thy kingdom come single erop? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik ben het met je eens; ik heb een oude live lp van Cannibal Corpse en dan kun je dus geen enkel nummer onderscheiden. (Een probleem dat sommige blackmetal bands, maar ook brute deathmetalbands tegenwoordig nog steeds wel eens hebben). Op Graspop 2000 o.a. Cannibal Corpse gezien en dat maakte indruk! The spine splitter.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-03-2002 23:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Je was niet de enige; sinds die release zijn ze in populariteit omhooggeschoten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Live aus Berlin van Rammstein. Dit is de eerste CD die ik van ze had, en bij gebrek aan anderen heb deze een jaartje ofzo lang bijna grijs gedraaid, toendertijd echt mijn lievelings-CD. Tegenwoordig heb ik ook de drie andere CD's maar dat was echt een geweldige CD.. |
|
Morbid Angel- Leading the Rats bootleg [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 15-03-2002 21:45] |
|
Theatre of Tragedy - Closure die is ehct gaaf! De laatste cd van Theatre of Tragedy waar lekker ouderwetse ToT muziek op staat prachtig! echt een geweldig album tussen Musique en Assembly in.... o ja Moonspell - cd2 van 2econd skin is erg cool! Moonspell live heerscht naar mijn mening ook heb ik nog Rammstein - Live Aus Berlin daardoor leerde ik veel van Rammstein kennen verder week zo niet ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
if you want blood, you've got it - AC/DC briljante liveplaat!!! [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 16-03-2002 0:00] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Live after death is inderdaad gewoon ontzettend sterk!! 98 Meltdown van Judas Priest vind ik ook leuk, alleen ik vind "Unleashed in the east" nog net iets beter. "The eagle has landed" van Saxon, 20 jaar oud, vind ik ook helemaal het einde. Het mooie is dat ze die set ook gaan spelen op graspop!!! Daar kan ik dus écht niet op wachten..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Die ja. Trieste gast |
|
N.a.v een stukje op Blabbermouth: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=109616 Dus ben wel benieuwd hoe de lijstjes er hier uitzien.. Voor mij i.i.g: 1. Kiss - Alive II 2. Savatage - Ghost In The Ruin 3. Iron Maiden - Life After Death 4. Queen - Live Killers 5. Led Zeppelin - The Song Remains The Same "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmmmmmmm... 1). Iron Maiden - Life After Death 2). Slayer - Decade Of Aggression 3). Deep Purple - Made In Japan 4). Metallica - Live Shit: Binge & Purge 5). Judas Priest - Unleashed In The East Boeiender |
|
1 Iron Maiden - Live After Death 2 Bruce Springsteen @ The E Street Band - Live 1975-1985 3 Iced Earth - Live in Athens 4 Savatage - Ghost in the Ruins 5 Uriah Heep - Live '73 [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-11-2008 17:10] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Iron Maiden - Life After Death Slayer - Decade Of Aggression Metallica - Live Shit: Binge & Purge Judas Priest - Unleashed In The East Iced Earth - Live in Athens Savatage - Japan Live '94 Deicide - When Satan Lives Sepultura - Under a Pale Grey Sky When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De 13th floor elevators hebben ooit een live album uitgebracht wat puur bestond uit geknipte studio-opnames met een beetje gejuich erover gedubd. |
|
quote: Dat had Metallica ook gedaan met de Jump In The Fire single. Stond als ik het goed heb publiek van Kiss onder gemixt. Boeiender |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |