|
Auteur: |
|
|
DICK Bruna Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
lol BENIEUWD! |
|
quote: Hehe, dankzij deze zin ga ik het wel even checken zodra er iets te downloaden valt. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
+1 Je moeder. |
|
Niets kan tippen aan El Rotzak Against God and Government |
|
quote:Geniaal. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
"Meindert Tjoelker-beats" wahahahaha.... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Haha, ook nog met echte drums ipv het originele fruity loops plan |
|
Ik ga voor mijn eerste band tattoo denk ik, Joris zijn kop op mijn been, wat een helden! |
|
De eerste stappen naar geniale muziek zijn gezet. Nu moet Bram er alleen nog even Jorisico van maken. Oh ja Noobgrinder (grimbert) is ook bij de club. |
|
hebben jullie nog psychotische pitchshifter raps nodig??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee alleen snoeiharde freestyles. |
|
daar kan ik je niet aan helpen helaas/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Featuring artist? |
|
the supreme herman berekoek schaamplip magneet IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Muziek algemeen |